loading...

روش های زندگی بهتر و کسب درآمد

 

 

تبلیغات CPC

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات CPC)، همانطور که از اسمش پیداست به مدلی از تبلیغات اینترنتی نوین گفته می‌شود که فرد آگهی‌دهنده در ازای کلیک‌هایی که روی تبلیغاتش می‌شود، پرداخت هزینه را انجام می‌دهد. این کلیک می‌تواند روی یک لینک، یک نتیجه جستجو در گوگل و یا یک بنر تبلیغاتی روی وبسایت یا اپلیکیشن موبایل باشد. طبیعتا در تبلیغات cpc کلیک روی تبلیغات باید در نتیجه علاقه کاربر و به صورت واقعی باشد و هر روشی که باعث شود به طور مصنوعی و ساختگی بر تبلیغات کلیک شود، در‌ اصطلاح کلیک تصنعی یا غیرواقعی خوانده شده و مجری تبلیغات با فرد یا رسانه خاطی برخورد خواهد کرد. هر چند که سیستم‌های پیشرفته مجری این مدل تبلیغاتی مانند گوگل و یا فیسبوک چنین کلیک‌هایی را شناسایی و آنها را برای آگهی دهندگان بدون هزینه ثبت می‌کنند. منبع: ای‌نتورک

 

پرداخت به ازای کلیک یا PPC نام مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند. این روش در زمان خود نوآوری در صنعت تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شد و به مرور جایگزین متدهای سنتی تبلیغات بنری (مدت‌دار) و پرداخت به ازای تعداد نمایش شد. مدل‌های پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری از پرداخت به ازای کلیک نیز هم‌اکنون در حال بهره‌برداری هستند که به عنوان مثال می‌تواند به پرداخت به ازای منجر شدن به خرید اشاره کرد. منبع ویکی پدیا

 مفهوم CPC در تبلیغات اینترنتی هزینه به ازای هر کلیک، مبلغی که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید، این بدان معناست که شما وقتی که مخاطبی روی بنر شما کلیک کرد و وارد وب سایت شما گردید هزینه پرداخت می کنید.

در سال ۱۹۹۶ (میلادی) در نرم‌افزاری به نام Planet Oasis از این مدل پرداخت، برای کلیک‌هایی که شرکت‌ها در دایرکتوری نرم‌افزار دریافت می‌کردند استفاده شد. در ابتدا شرکت‌ها کمی محتاطانه با این مدل برخورد کردند اما در انتهای ۱۹۹۷ (میلادی) بیش از ۴۰۰ برند مشهور از این مدل استقبال کردند.

گوگل در دسامبر ۱۹۹۹ تبلیغات جستجوگر خود را آغاز کرد و در اکتبر ۲۰۰۰ محصول تبلغاتی خود را با نام تجاری Google AdWords به بازار عرضه کرد. اما تا سال ۲۰۰۲ که مدل پرداخت به ازای کلیک معرفی شد کماکان از مدل پرداخت به ازای تعداد نمایش استفاده می‌کرد. هم‌اکنون ۹۶ درصد درآمد شرکت گوگل از تبلیغات ناشی می‌شود.

تبلیغات cpc

کلیک غیر واقعی

  • کلیک‌هایی که خود ناشر آگهی بر تبلیغ انجام می‌دهد.
  • ناشر، مشوق‌هایی برای کلیک بر روی تبلیغات در نظر می‌گیرد.
  • استفاده از ابزارهایی که منجر به ایجاد کلیک های اتوماتیک و یا افزایش ترافیک می‌گردد.
  • ربوت‌ها
  • هرگونه نرم‌افزارهای فریبنده

کلیک روی تبلیغات گوگل باید در نتیجه علایق کاربر و به صورت واقعی باشد و هر روشی که باعث شود به طور مصنوعی و ساختگی بر روی تبلیغات کلیک شود، در خط مشی های مرتبط با برنامه ها به شدت ممنوع شده است».

بر اساس نتایج مطالعات انجام‌شده، شکاف ارتباطی میان مشتریان احتمالی و شرکت‌ها باعث عدم تحقق هدف‌های ارتباطی و فروش می‌شود. در حقیقت ضعف شرکت‌ها در تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمی‌تواند سطح درگیری بالایی را در ذهن مخاطب ایجاد کند. همچنین بی‌اطلاعی شرکت‌ها از ثمربخشی تبلیغات و تأثیرپذیری مصرف‌کننده و ضعف در روانشناسی فروش مانع از تحقق اهدافی هست که بدون مطالعه و به‌صورت غیرقابل‌اندازه‌گیری در نظر گرفته‌شده‌اند. عدم آشنایی و در نظر نگرفتن مرحله عمر محصول و غفلت از تفاوت رفتارهای مصرف‌کننده در هر مرحله می‌تواند تا اندازه زیادی باعث عدم موفقیت برنامه تبلیغاتی گردد.
در مدل اثربخشی تبلیغات CPC دو عنوان ارتباطات و چرخه عمر محصول موردبررسی قرار می‌گیرد؛
در عنوان ارتباطات، تکنیک‌های تبلیغات و چگونگی اجرا، جاذبه‌های تبلیغات و چگونگی جذب مخاطب و اثرگذاری بر روی احساسات و همچنین محتوای پیام موردبررسی قرار می‌گیرد.
در عنوان چرخه عمر محصول، وضعیت و نوع اثرگذاری بر مخاطب در مرحله‌ای از PLC که در آن قرار دارد، مطالعه می‌گردد. این وضعیت در دوره معرفی، اطلاع‌رسانی، رشد، ترغیب، بلوغ، تثبیت و یادآوری محصول است.
ثمربخشی نهایی محصول با سه مقوله ذهنی در مصرف‌کننده شناسایی می‌گردد:
1.    مشتری، تصویر ذهنی مثبتی نسبت به شرکت ارائه‌کننده محصول داشته باشد.
2.    مشتری، محصول را در بالاترین موقعیت ذهنی خود قرار دهد Top Of Mind.
3.    برند یا نام تجاری نسبت به رقبا ترجیح داده شود.

شاخص های ارزیابی اثربخشی تبلیغات کلیکی

شاخصهایی که به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات کلیکی تا کنون استفاده می شود در این بخش توضیح داده شده است:

–   Clicks/Click-through: به تعداد بازدیدکنندگانی گفته می‌شود که روی لینک بنر کلیک کرده و وارد صفحه فرود آگهی‌دهنده شده‌اند، گفته می‌شود.

–   Click-through rate: این شاخص که انحصارا CTR نامیده می‎‌شود با تقسیم تعداد کلیک ها به تعداد بازدید کل تبلیغ بدست می‌آید. به طور معمول این عدد برای مدل تبلیغی بنری در گوشی های هوشمند کمتر از ۱ بوده و برای مدل تبلیغی اسپلش بین 5 تا 10 درصد بود است.

–     Cost per action (CPA): این شاخص به معنای هزینه به ازای اقدام مانند ثبت نام، خرید، دانلود و ... می باشد. CPA و یا همان هزینه به ازای اقدام با تقسیم هزینه کل کمپین تبلیغ به ازای کل تعداد افرادی که اقدام به ثبت نام، دانلود و ... (معمولاً مشتری جدید) کرده اند، بدست می آید، به طور مثال اگر شما یک میلیون تومان صرف هزینه یک کمپین تبلیغی کرده اید و تعداد افراد 1400 نفر اپلیکیشن شما را نصب کرده باشند، CPA برابر 714 تومان می باشد

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 1395/05/25 زمان : 11:37 بازدید : 362 نویسنده : انیم

سئو

سئو (یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو) یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی است که از زمان پدید آمدن سیستم جستجو گوگل، توانسته خیلی در زمینه بازاریابی کسب‌و‌کارهای اینترنتی تاثیرگذار باشد. در حقیقت سئو به یک سری فرآیند گفته می‌شود که به مرور زمان انجام پذیرند و می‌توانند شرایط خوبی برای سایت در رتبه‌گیری در موتوهای جستجوگر فراهم آورند.

اکثر افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ به فعالیت می‌پردازند، کم‌ و بیش اطلاعاتی در مورد راهکارهای دیجیتال در ذهن خود دارند. اما تفکرات اشتباه به مرور زمان در مورد هر راهکار بوجود آمده و باعث شده که خیلی از ما به تفکرات اشتباهی، باور پیدا کنیم که حقیقت ندارند. برای مثال در گذشته استفاده از متا تگ کیورد توسط خود گوگل پیشنهاد داده شده بود اما امروزه تاثیر آن را نادیده گرفته است و حتی ممکن است برای استفاده از آن به دردسر بیافتید. این تغییرات با توجه به رضایت کاربر و نمایش نتایج درست و صحیح برای آنها در نظر گرفته می‌شود. در این مقاله به برخی از نکات که ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد اشاره خواهیم کرد. فراموش نکنید همواره بخش سئو و بهینه سازی سایت را در بلاگ‌اد دنبال کنید.

 

۱- سایت باید به گوگل معرفی شود.

صرفاً با معرفی وب‌سایت به گوگل شما نمی‌توانید به بهبود وضعیت سئو امیدوار باشید زیرا گوگل به کیفیت محتوای وب‌سایت اهمیت می‌دهد.

 

۲- SEO دیگر کاربردی ندارد چون خود گوگل می‌فهمد.

این طرز فکر که خود گوگل سایت‌های مناسب را پیدا می‌کند و دیگر نیازی به بهینه‌سازی سئو نداریم یک اشتباه محض است، زیرا گوگل بر اساس دستورالعمل‌های سئو کار می‌کند و شما باید تمام دستورالعمل‌ها را انجام داده باشید.

 

۳- سئو کلاهبرداری است.

برخی با این تفکر که سئو وسیله‌ای جهت فریب موتورهای جستجو است، سئو را یک روش کلاهبرداری و فریب موتورهای جستجو می‌دانند. در صورتیکه موتورهای جستجو ازجمله گوگل همواره راهکارهایی جهت بهبود سئو ارائه می‌دهند.

 

۴- داشتن لینک زیاد بهتر از محتوای زیاد است.

داشتن لینک زیاد به‌تنهایی تأثیر زیادی بر روی سئو نخواهد داشت. بهتر است محتوای سایت یکتا و باارزش را به‌جای داشتن لینک‌های زیاد و بی‌ارزش در وب‌سایتتان جایگزین کنید.

 

۵- داشتن سایت امن (Https) اهمیتی در سئو ندارد.

گوگل دریکی از آخرین به‌روزرسانی هایش اعلام کرد که به وب‌سایت‌هایی که از پروتکل امن استفاده می‌کنند امتیاز بیشتری نسبت به سایر وب‌سایت‌ها می‌دهد.

 

۶- داشتن متا دسکریپشن بیشترین تأثیر را بر روی سئو دارد.

متا دسکریپشن بر روی سئو وب‌سایت شما تأثیرگذار است ولی به‌تنهایی نمی‌تواند به شما کمکی بکند. در کنار داشتن متادسکریپشن باید موارد دیگر سئو نیز رعایت شوند.

 

۷- برای بهبود وضعیت SEO باید برنامه‌نویس حرفه‌ای باشیم.

دستورالعمل‌های مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو درمحیط اینترنت به فراوانی وجود دارد و اکثر این دستورالعمل‌ها را بدون نیاز به داشتن تخصص درزمینه برنامه‌نویسی، خود شما می‌توانید به‌راحتی و با در نظر گرفتن این دستورالعمل‌ها، به بهبود وضعیت سئو وب‌سایتتان کمک کنید.

 

۸- SEO فقط بهبود کلیدواژه‌های سایت است.

کلیدواژه‌ها تاثیر زیادی بر روی سئوی وب سایت دارند اما بازهم به‌تنهایی قادر به بهبود کیفیت سئو وب‌سایت نیستند.

 

۹- صفحه اصلی باید محتوای بسیار زیادی داشته باشد.

این طرز فکر که صفحه اصلی سایت باید محتوای بسیار زیادی داشته باشد یک اشتباه محض است. زیرا ربات‌های موتورهای جستجو مطالب تمامی صفحات وب سایت را بررسی می‌کنند.

 

۱۰- هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، سئو بهتری خواهیم داشت.

تعداد صفحات وب‌سایت تأثیری بر روی سئو ندارد بلکه میزان و کیفیت محتوای سایت هست که تأثیر زیادی بر روی سئو دارد.

 

۱۱- SEO و الکسا رابطه مستقیم باهم دارند.

الکسا یک سرویس آمارگیری مستقل است که تنها به شمارش و رتبه‌بندی سایت‌ها ازنظر بازدید می‌پردازد.

 

۱۲- دامنه‌های بین‌المللی رتبه بهتری در گوگل دارند.

این طرز فکر که دامنه‌های بین‌المللی مثل com بر روی سئو تأثیر می‌گذارد یکی دیگر از اشتباهات رایج درزمینه سئو می‌باشد. شما با دامنه‌های داخلی مانند ir می‌توانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

 

۱۳- خرید بک لینک به SEO کمک می‌کند.

داشتن لینک یکی دیگر از روش‌های بهبود سئو می‌باشد اما داشتن لینک از سایت‌های بی‌کیفیت می‌تواند باعث افت وضعیت سئوی وب‌سایت شما شود. پس در استفاده از لینک ب سیر دقت کنید که اولاً لینک از یک وب‌سایت باکیفیت و دوما از یک وب‌سایت مرتبط با موضوع وب‌سایت شما گرفته‌شده باشد.

 

۱۴- انجام سئو تضمینی توسط افراد و شرکت‌ها

سئو کلاه‌برداری نیست ولی اگر شخص یا شرکتی به شما بگوید که به‌صورت تضمینی برای شما سئو انجام می‌دهد و شمارا به رتبه اول جستجوهای گوگل می‌برد، یک کلاه‌بردار است.

 

۱۵- CMS ها سئوی خوب یا بدی دارند.

سی‌ام اس ها با استفاده از افزونه‌ها و کدها می‌توانند تغییرات مربوط به سئو را انجام دهند. این که بگوییم یک سی‌ام اس ازنظر سئو ضعیف و دیگری قوی است، یک اشتباه است.

 

۱۶- گوگل مخالف SEO است.

گوگل و سایر موتورهای جستجو همواره روش‌هایی جهت بهبود وضعیت سئو وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهند. همین دلیل کافی است که بدانیم گوگل و سایر موتورهای جستجو نه تنها مشکلی با سئو ندارند بلکه از آن حمایت می‌کنند. با رعایت استانداردها در واقع شما به نظر کاربران اهمیت می‌دهید و گوگل همین را میخواهد.

 

۱۷- گوگل از آمار آنالیتیکس علیه شما استفاده می‌کند.

گوگل آنالیتیکس یک سرویس بسیار مفید است که گوگل آن را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است تا به‌وسیله آن کاربران بتوانید آمارهای مربوط به بازدید وب‌سایت خود را بررسی کنند. گوگل نه تنها از طریق این سرویس از شما جاسوسی نمی‌کند بلکه به شما در تحلیل و رفع معایب و بهبود وضعیت سئو وب‌سایتتان کمک می‌کند.

 

۱۸- آدرس صفحه باید با Html تمام شود.

صفحات وب‌سایت شما بر اساس نوع ساختار می‌تواند با هر پسوندی به اتمام برسد و لزوماً نباید با پسوند اچ تی‌ام آل خاتمه یابد.انواع مختلف دیگر از آنها می‌تواند شامل php و asp نیز باشد.

 

۱۹- یک بار انجام سئو کافی است.

بزرگ‌ترین اشتباه صاحبان وب‌سایت‌ها این است که فکر می‌کنند با یک بار انجام دستورالعمل‌های سئو کار آن‌ها تمام‌شده و باید در نتایج اولیه جستجو قرار بگیرند. با توجه به این‌که موتورهای جستجو به‌صورت پیاپی در حال تغییر الگوریتم‌ها و دستورالعمل‌های سئو هستند، شما هم باید به‌صورت مداوم وضعیت سئو سایت خود را چک نمایید و با توجه تغییرات جدید، به‌روزرسانی نمایید. همچنین این قانون در مورد محتوا نیز صدق می‌کند و همواره باید بخش وبلاگ و مقالات را به روز رسانی کنید.

 

۲۰- کلیدواژه خاصی را می‌خواهم در رتبه اول نتایج جستجو داشته باشم.

این‌که شما بخواهید با یک کلیدواژه خاص مثل گوشی آیفون، در رتبه اول نتایج جستجو قرار بگیرید، تقریباً غیرممکن است. زیرا این‌گونه کلیدواژه‌ها توسط سایت‌های متعدد با موضوعات فراوان بهینه‌سازی می‌شوند. بهتر است به‌جای اینکه شما وقتتان را بر روی چنین کلمه کلیدی صرف نمایید، بر روی کلیدواژه دو یا سه حرفی که احتمال می‌دهید بیشترین جستجو را داشته باشند، کارکنید.

 

نتیجه گیری

همیشه در نظر داشته باشید که SEO یک مورد نسبی به حساب می‌آید و ممکن است که شما با رعایت یک سری قوانین مربوط به آن و اجتناب از تفکرات اشتباه، بتوانید SEO خوبی برای وب‌سایت خود رقم بزنید.اگر همواره الگوریتم‌های گوگل را دنبال کنید می‌توانید هم زمان با این تغییرات سایت خود را برای گوگل و کاربران و به صورت استاندارد بهینه سازی (سئو) کنید.

در ادامه به چند نقل قول جالب درباره این زمینه می‌پردازیم:

 

۱- گوگل وقتی شما را دوست خواهد داشت که مردم شما را دوست داشته باشند. – وندی پیرسال – کارآفرین

wendy-piersall1

وندی پیرسل

۲- سه المان یک سئوی تاثیرگذار عبارتند از: ۱) ارتباط موثر، ۲) اطلاعات کاربردی، ۳) Backlinkهای با کیفیک – نامشخص!

 

۳- برای دو برابر کردن درآمدتون، کافیه که ترافیکتون رو دو برابر کرده که در نهایت نرخ تبدیل شما دو برابر شود. – جف آیزنبرک – کارآفرین

 

۴- فقط سئوی آرام و با ثبات می‌تونه اثرگذار باشه. – نامشخص!

 

۵- بهترین جا برای پنهان کردن یک جنازه، صفحه دوم نتایج جستجوی گوگل هست. – نامشخص!

 

هفته آینده هم با یک سری نقل‌قول دیگر باز می‌گردیم!

هفته خوبی پیش رو داشته باشید.

هرساله گوگل الگوریتم‌های جستجوی خود را تغییر می‌دهد. هرچند بسیاری از این تغییرات کوچک هستند اما تغییراتی در الگوریتم‌های اصلی مانند پاندا و پنگوئن و غیره خواهد داشت که تأثیر بسیار زیادی روی نتایج جستجوها خواهد داشت. شناخت الگوریتم های گوگل، شما را در جهت بهبود سئو سایت کمک خواهد کرد. گوگل همواره سعی می‌کند بهترین نتایج را به مخاطبان و کابران خود نمایش دهد به همین دلیل الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند. جهت دنبال کردن به روز رسانی الگوریتم‌های گوگل می‌توانید صفحه MOZ را ببینید و جهت استفاده از تکنیک ها و نحوه پیاده سازی آنها بر روی سایت خود دسته سئو و بهینه سازی سایت را مطالعه کنید.

 

google-hummingbird-logo

مرغ مگس‌خوار(August 20, 2013 )

این الگوریتم بر اساس دو اصل دقت و سرعت ایجادشده است. الگوریتم مرغ مگس‌خوار تمرکز بیشتری روی موضوع مباحث دارد. این الگوریتم بر تمامی جملات و مکالمات تمرکز دارد به‌جای اینکه بر روی یک کلمه خاص تمرکز کند.

هدف این الگوریتم یافتن صفحاتی است که موضوع مرتبط دارند و نه صفحاتی که فقط چند کلمه کلیدی را استفاده کرده باشند. الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع به جستجو نگاه مفهمومی دارد و سعی می کند با درک جستجو نتایج مرتبط و پاسخ نزدیک به سوال را ارایه دهد.

google-panda

پاندا (February 2011 )

الگوریتم پاندا یک فیلتر جستجو است تا وب‌سایت‌هایی که محتوای بی‌کیفیت و ضعیف دارند و از روش‌های غیراستاندارد جهت افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل استفاده کردند را شناسایی کند. پاندا بسیار حساس به محتوای تولیدی وب سایت ها است و در واقع شعار “محتوا پادشاه است ” را به خوبی اجرا کرد. این الگوریتم با کپی محتوا از سایت های دیگر و تولید محتوای بی کیفیت مبارزه می کند.

 

google-penguin

پنگوئن ( April 2012)

این الگوریتم جهت شناسایی وب‌سایت‌هایی که تولید اسپم می‌کنند و از طریق خرید بک لینک سعی در افزایش رتبه در نتایج جستجو را دارند، طراحی‌شده است. در واقع پنگوین جهت مبارزه با خرید و فروش لینک و جریمه کردن سایت های که از این طریق سعی در تغییر نتایج گوگل دارند به وجود آمده است. در گذشته لینک از عوامل اصلی رتبه بندی بوده است و هر سایتی با تعداد لینک بالاتر می توانست جایگاه بهتری را در  SERP کسب کند.

 

google-pigeon

کبوتر (July 24, 2014)

الگوریتم کبوتر جهت منطقه بندی نتایج جستجو راه‌اندازی شده است. گوگل اعلام کرده است که این الگوریتم باعث بهبود پارامترهای مرتبط با مسافت و موقعیت جغرافیایی نتایج جستجو شده است و درواقع ارتباط میان الگوریتم اصلی و محلی (local SEO) را فراهم ساخته است. الگوریتم کبوتر به طور مستقیم در نتایج گوگل و همینطور نتایج گوگل مپ تاثیر گذار خواهد بود.

 

دزدان دریایی ( August 2012)

فیلتر دزدان دریایی وظیفه بررسی و حذف وب سایت‌هایی که به‌دفعات قانون کپی‌رایت را رعایت نکرده‌اند را دارد.

در نظر داشته باشید که الگوریتم‌های بیشتری در سیستم گوگل وجود دارد که به زودی یک اینفوگرافیک در مورد آن منتشر خواهیم کرد.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 1395/05/24 زمان : 10:29 بازدید : 204 نویسنده : انیم

 

زمانی که شما می‌خواهید ایمیلی را ارسال کنید، باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید و ببینید آیا دریافت کنندگان نامه‌ی شما به آن چیزی که شما برایشان می‌فرستید علاقه ای دارند یا خیر. در این صورت است که علاوه بر افزایش کیفیت بازاریابی شما، کسی را هم از کار خود آزرده نکرده اید. برای برقراری یک ارتباط قوی باید به علاقه کسانی که می‌خواهید برایشان نامه‌ای ارسال کنید، توجه ویزه‌ای نمایید.

از اصولی که بر این مبنا باید در بازاریابی خود استفاده کنید، گذاشتن یک پیوند در نامه‌های خود برای حذف اشتراک آنهاست. کسانی که نامه‌ی اول شما را دریافت می‌کنند، شاید دیگر نخواهند از شما نامه‌ی دیگری داشته باشند. پس بهتر است با کلیک بروی لغو عضویت، درخواست کنند از شما نامه‌ای دریافت نکنند. در غیر این صورت، اگر نامه ها به صورت توده ای و اجباری ارسال شوند، مطمئن باشید که فروشی نخواهید داشت و برای بلند مدت کسب و کار خود را بد نام می‌کنید.

شما در نامه هایی که ارسال می‌کنید، باید به عوامل زیادی توجه کنید تا توجه کاربران را به خود معطوف کنید. مراحل کار از علاقه مند شدن برای کلیک بروی ایمیل شما شروع می‌شود. آنها اول باید با دیدن عنوان و فرستنده‌ی نامه، علاقه مند به موضوع نامه‌ی شما شوند. پس از آن، باید با استفاده از فنون مختلف اقدام به جلب نظر آنها در متن یا گرافیک نامه کنید. این کار باعث می‌شود که در نهایت آنها کاری را که شما می‌خواهید را انجام دهند.

هدف بازاریابی ایمیلی

همیشه در بازاریابی ایمیلی هدف فروش محصول نیست. خیلی اوقات شاید اولویت کار شناخت علامت تجاری یک شرکت یا سازمان به عموم باشد که به صورت بازه زمانی بلندمدت باعث افزایش سود می‌شود. شاید شما با ارسال نامه‌های توده‌ای قصد عضویت در خبرنامه سایتتان را داشته باشید. که این مورد هم جزء موارد غیر مالی است. یا حتی با این کار خواستار افزایش بازدید سایت یا وبلاگ هستید. چیزی که مشخص است، این است که برای ارسال نامه در بازاریابی ایمیلی باید به هدف کار خیلی دقت کرد. اولین گامی که در این کار بر می‌دارید، تعیین هدف باشد. شما باید بدانید که از انجام این کار چه چیری می‌خواهید عاید شما شود.

پس از آن باید از ابزار مناسب استفاده کنید. امروزه اسکریپت و برنامه‌های تحت وب و تحت میز کار بسیاری برای امر بازاریابی ایمیلی وجود دارد که البته شاید خیلی از انها هم رایگان نباشند. ولی شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که به درد کار شما می‌خورد. البته حرفه‌ای بودن آن برنامه بازاریابی هم بسیار مهم است که از نکات ظریف و حساس بازاریابی تبعیت کند. در این سایت تعدادی از آنها معرفی می‌شود.

لیست ایمیل

به جمع آوری آدرس‌های ایمیل برای ارسال نامه های تبلیغاتی، ساخت لیست ایمیل می گویند. این اولین کاری است که باید انجام دهید. البته اگر شما بازاریابی ایمیلی خود را به یک شرکت دیگر بسپارید، آنها این کار را از قبل انجام داده اند. بهترین روش جمع آوری یک فهرست بلند والای ایمیل، استفاده از علایق اشخاص است که این کار سبب تقدیم نشانی ایمیل آنها به صورت داوطلبانه می‌شود.

زمانی که یک سایت راه اندازی می‌کنید، بهتر است در آن قسمتی را قرار دهید تا آنها در خبرنامه شما عضو شوند و محصولات و مقالات شما را در ایمیل خود دریافت کنند. بدین صورت آنها به صورت داوطلبانه از شما درخواست ایمیل کرده‌اند. حال شما می‌توانید از ای فهرست ایمیل به درستی استفاده کنید.

ارسال ایمیل انبوه

مفهوم ارسال ایمیل انبوه به این معنی نیست که شما به هر تعداد که دوست داشتید و به هر کسی که خواستید ایمیل بفرستید. این کار علاوه بر غیر اخلاقی بودن، سبب خراب شدن وجه حرفه‌ای شما هم می‌شود. شما باید ارسال را به صورت هدفمند انجام دهید و همانطور که گفته شد، تا جایی که امکان دارد، امکان لغو عضویت را در نامه‌های خود قرار دهید. هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی به صورت اجباری ایمیل های تبلیغاتی شما را دریافت کند و چند تا فحش هم به شما بدهد.

برای ارسال می‌توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. حتماً تا به حال بسته های ارسال ایمیل و نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی بسیاری را دیده‌اید و اطلاعاتی در این باره کسب کرده اید. باید گفت، شما حتماً باید به کارایی آن اطمینان حاصل کنید و اصول اساسی را هم در نظر بگیرید.

عوامل موفقیت در بازاریابی ایمیلی

خیلی از عوامل هستند که به شما در موفقیت ایمیل مارکتینگ کمک می‌کنند. باید به آنها توجه کنید. مثلاً در نامه‌ی شما باید حتماً به جذاب و سبک بودن آن توجه کنید. اگر نامه ای که می‌فرستید، بی کیفیت و دارای اشتباهات املایی و دستور زبانی بسیاری باشد، چطور انتظار دارید که دریافت کننده به حرفه ای بودن شما شک نکند!

این یک یک مورد بود که باید در بازاریابی ایمیلی در نظر می‌گرفتید. شما باید به عنوان یک بازاریاب به آمار و ارقامی که از این کار بدست می‌آورید هم توجه کنید. با توجه به این آمار و ارقام است که می‌توانید فروش خود را در هر بار بالاتر از قبل ببرید. اگر الان از یک قالبی استفاده می‌کنید که باعث کاهش تعداد باز شدن نامه ها توسط خوانندگان شد، شما باید به این مورد توجه کنید که مواردی که در این قالب استفاده شده است، اصلاً جذاب و کارا نمی باشد و شما باید از یک قالب و طرح رنگ بندی دیگری استفاده کنید. این یک نمونه از استفاده آمار و ارقامی بود که معمولاً می‌توانید با همان نرم افزار ارسال کننده ایمیل بدست آورید.

در نهایت برای شروع ما به شما آموزش‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که سبب افزایش اطلاعات شما در زمینه بازاریابی می‌شود. بهتر است اول کار، با تمام فنون آشنا شوید و یادگیری را از همین جا شروع کنید. این سایت به شما محصولات خوبی را برای بازاریابی ایمیلی به شما توصیه می‌کند که سعی شده است کالاها از اعتبار و کیفیت خوبی برای شما برخوردار باشد. برخی از کالاها آموزشی هستند که شدیداً توصیه می‌شود قبل از شروع کار ایمیل مارکتینگ از آنها استفاده کنید. برخی دیگر ابزارهای ارسال ایمیل گروهی اند، که روی هم رفته باعث افزایش فروش و موفقیت شما در امر بازاریابی می‌شوند.

همواره درنظر داشته باشید که راه‌های بسیاری برای نگه داشتن مخاطب در بازاریابی ایمیلی وجود دارد که کاملا در مسیر احترام به آنها قرار دارد. اگر شما هم راهکار مناسبی دارید، خوشحال می‌شویم تا در بخش نظرات همین پست آن را به اشتراک بگذارید.

نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب می‌آید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به عملیات خرید، کاری است که به راحتی صورت نمی‌گیرد و هر فردی که روی بازاریابی ایمیلی به فعالیت می‌پردازد، باید به شدت روی یک سری نکات تمرکز کند.

اولین نکته در این است که هر چه قدر هم که ایمیل شما خوب باشد، وقتی که در زمان نامناسب ارسال شود، مطمئن باشید که سریعا توسط مخاطب به سطل آشغال سرویس ایمیلش منتقل خواهد شد. زمان مناسب ارسال ایمیل فقط با تست کردن به دست می‌آید و به طور مشخص نمی‌توان در مورد این موضوع صحبت کرد.

اخیرا وب‌سایت ایمپ‌لیست، تحقیقاتی انجام داده که در نتایج آنها مشخص شده ایمیل‌هایی که تیتر آنها بیش از ۱۰ واژه دارد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و در جامعه آماری این تحقیق، ۴۶% به چنین ایمیل‌هایی واکنش نشان داده‌اند. در صورتی که ۲۶% دیگر فقط با ایمیل‌هایی تعامل داشتند که تیترش دارای ۶ واژه یا کمتر بوده.

در ادامه تحقیقات صورت گرفته روی این جامعه آماری مشخص شده که ۴۰ درصد آنها، با ایمیل‌هایی وارد تعامل شده‌اند که شامل بیش از ۵۰۰ واژه بوده.

در کل تمام این نتایج بر اساس تست‌هایی بدست آماده که توسط ایمپ‌لیست صورت گرفته‌اند و هر کسی می‌تواند چنین تست‌هایی را انجام داده و رفتار مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کند. پس همیشه در نظر داشته باشید که می‌توانید محتوا و زمان ارسال ایمیل‌های خود را تست کرده و سپس یک تصمیم برای اعمال تغییر در آنها بگیرید. ایمیل‌های حاصل از این تست‌ها مستقیما روی فروش شما تاثیر گذاشته و سبب می‌شوند که مخاطبان خود را راحت‌تر از طریق ایمیل جذب کنید.

لغو اشتراک در بازاریابی ایمیلی

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها این است که چگونه برای ایمیل‌های خود، مشترکانی پیدا کنند که مخاطب هدف آنها بوده و می‌توانند درآینده با پیاده سازی یک استراتژی به مشتری‎های آنها تبدیل گردند. راه‌های بسیاری برای رفع این دغدغه وجود دارد؛ ولی مهم اینجاست که پس از مشترک‌گیری، آیا محتوای شما به کار مشترکتان می‌آید؟ آیا مشترک می‌تواند آنچه که می‌خواهد را در خبرنامه‌های شما بیابد؟ هنگامی که جواب چنین سوالاتی منفی باشد، بی‌شک مخاطب سعی می‌کند اشتراک خود را لغو کند. حتی ممکن است که این لغو به خاطر نبود علاقمندی فرد به محتوای شما صورت بگیرد. در اینجا لازم است که هر کسب‌وکاری به مخاطب احترام گذاشته و برای او راهی را قرار دهد که فرد به راحتی اشتراک‌گیری را لغو کرده و از طرفی دریابد که مشکل آن فرد چه مواردی را شامل می‌شده تا بلکه بتواند آنها را حل کند. از این رو در این مطلب در مورد یک صفحه مناسب برای لغو اشتراک‌گیری صحبت خواهیم کرد که هم برای مخاطب مفید بوده و هم می‌تواند به بهبود محتوای هر کسب‌وکاری کمک کند:

 

برای اینکه مشترکان با کیفیت‌تری داشته باشید، بهتر است که به هیچ وجه اشتباهات زیر را در بازاریابی ایمیلی مرتکب نشوید:

 

-پنهان کردن دکمه‌های اشتراک‌گیری

-استفاده از فرم‌هایی برای اشتراک‌گیری اجباری

-اجبار در وارد کردن نام کاربری و رمز عبور برای اشتراک‌گیری

-استفاده از راهکارهای غیر مجاز برای مشترک کردن مجدد یک فرد که قبلا اشتراکش را لغو کرده

در ادامه به چهار مورد اشاره می‌کنیم که با انجام دادن آنها، هم به کاربرانی که قصد لغو اشتراک دارند احترام گذاشته و از طرفی هم می‌توانید اطلاعاتی بدست آورده که بهره‌وری از آنها سبب ماندن دیگر کاربران شما شود:

۱-از مشترکان خود بپرسید که چه چیزی از شما انتظار دارند و دلیل آنها برای لغو اشتراک چیست

۲-به کاربران خود این امکان را دهید که به صورت دلخواه میان دسته‌بندی مطالب شما، خبرنامه دریافت کنند

۳-به برند و صفحه لغو اشتراک خود، جان دهید

۴-در صفحه لغو اشتراک خود از فرم‌های هوشمند بهره ببرید

 

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 1395/05/24 زمان : 9:57 بازدید : 253 نویسنده : انیم

سعی و تلاش برای پیش رفتن و به‌روز بودن با آخرین روندهای تبلیغات و بازاریابی – از جمله مطلع شدن از چیستی تبلیغات مبتنی بر قصد یا تبلیغات ابری – می‌تواند حسی شبیه به سوارشدن بر قطار غلتان در شهربازی را به انسان منتقل کند. انگار که هر دم ضربه‌ای همانند شلاق بر روی ذهن شما فرو می‌آید.

درواقع می‌توان گفت چیزی که در یک روز روندی نو و جدید به‌حساب می‌آید، در روز بعد شاید دیگر کارایی خودش را ازدست‌داده باشد و ازاین‌رو مجریان حوزه تبلیغات همواره باید در حال سعی و تلاشی برای همگام بودن با علایق و فعالیت‌های مجموعه مخاطبین خودشان داشته باشند که البته هرروز و هر ساعت می‌تواند در حال تغییر کردن باشد. شدت این تغییر شاید در حدی است که مجریان تبلیغات امروزی شاید اصلاً نتوانند دنیایی را در ذهن خود تصور کنند که در آن استفاده از صدای گربه در تبلیغات اصلاً وجود نداشت یا به‌نوعی به هیچ پذیرفته نبود. به نظر شما در چند سال آینده یا حتی چند سال بعدازآن استفاده از چه چیزی در تبلیغات مرسوم و ایده آل است؟

تبلیغات

یکی از روش‌هایی که بر اساس آن می‌توانید بخشی از این روندها را حدس بزنید و در استراتژی‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده کنید، توجه کردن به محصولات موردعلاقه مخاطبین یا فعالیت‌ها و کارهایی است که همین‌الان در حال انجام دادن آن‌ها هستند.

تاثیرگذاری در تبلیغات

تبلیغات مبتنی بر قصد تبلیغات مختلفی را بر اساس فعالیت‌های آنلاین مخاطبین به آن‌ها نمایش می‌دهد – به عبارتی نوع وب‌سایت‌هایی که آن‌ها در حال بازدید کردن هستند، نوع محصولاتی که در حال نگاه کردن به آن‌ها هستند و همچنین اطلاعاتی که از داخل پروفایل‌های آن‌ها قابل‌استخراج است. بر اساس تعریف دقیق‌تر می‌توان گفت در فضای تبلیغات آنلاین، تبلیغات مبتنی بر قصد هنر نشان دادن یک پیام تبلیغاتی به کاربری است که اخیراً یا همین چند دقیقه پیش قصدی برای خرید یک محصول یا خدمت از خود بروز داده است. اصول این کار تمرکز بر مشتریان بالقوه برانگیخته به‌منظور بالا بردن شانس تبدیل‌شدن آن‌ها به مشتری نهایی است. به‌عنوان‌مثال این کاربران یا مشتریان بالقوه ممکن است مشغول نگاه کردن یا بررسی یک محصول بر روی سایت آمازون باشند و سپس تبلیغی در رابطه با آن را بر روی یک سایت دیگری که فردا از آن بازدید می‌کنند، ببینند.

دلایل مختلفی برای تمرکز کردن شرکت شما بر روی این حوزه تبلیغاتی وجود دارد که به‌طور خلاصه به سه مورد از آن‌ها اشاره می‌کنم:

 

نرخ بازگشت سرمایه بالاتر

آسان‌ترین فروش‌ها از طرف مشتریانی حاصل می‌شود که پیش از خرید به‌خوبی می‌دانند چه چیزی می‌خواهند؟ تبلیغات مبتنی بر قصد از قبیل هدف‌گیری مجدد مخاطبین به مشتریان محصولات و خدماتی را نشان داده و معرفی می‌کند که پیش‌ازاین اظهار علاقه یا نیازی در رابطه با آن محصول داشته‌اند. بنابراین این دسته از تبلیغات از احتمال بالاتری برای منجر شدن به فروش برخوردار هستند.

البته طبیعی است که شاید آن‌ها تنها در حال مرور برخی اقلام و خدمات بر روی سایت مثلاً آمازون بوده‌اند و قصدی عملی برای خرید نداشته‌اند. اما طبیعی است که بااین‌وجود این دسته از افراد به‌هرحال از تمایل و احتمال بالاتری برای خرید این دسته از کالاها نسبت به بقیه افرادی که این‌گونه به‌مرور و بررسی آنلاین آن‌ها نپرداخته‌اند برخوردار بوده‌اند.

با استفاده از این روش تبلیغاتی شما نرخ بالاتری از بابت سرمایه گزاری خود به دست می‌آورید، چراکه این روش تبلیغاتی منجر به فروش بالاتری می‌شود و در عمل نیاز به آزمون‌وخطا کردن هیچ روش تبلیغاتی دیگری ندارید و ازاین‌رو پول و سرمایه خود را تلف نمی‌کنید.

تعامل کاربر

تبلیغات مبتنی بر قصد همچنین موجب بالا رفتن تعامل کاربردر سطح شبکه‌های اجتماعی و دیگر کانال‌های ارتباطی می‌شود. مشتریان شما ممکن است از آمادگی کامل برای خرید کردن برخوردار نباشند، اما این روش تبلیغ موجب جلب‌توجه آن‌ها و تشویق آن‌ها به بازدید از وب‌سایت یا پروفایل شما می‌شود.

 

هدف‌گیری مجدد مشتری و تبلیغات مبتنی بر قصد به شما در به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر در سطح شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند، تعداد لایک های بیشتری برای شما ایجاد می‌کند، تعداد درج نظرات کاربران را بالا می‌برد و منجر به اشتراک‌گذاری بیشتر محتوا شما می‌شود. تمامی این تعاملات موجب بیشتر شدن حضور شما در سطح شبکه‌های اجتماعی شده که درنهایت موجب کسب مشتریان بیشتر و تعامل بالاتر می‌شود.

این تعامل بالاتر و تعداد دنبال کنندگان بیشتر موجب کسب رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو شده و موجب بیشتر دیده شدن شما می‌شود و درنهایت موجب ترافیک بیشتری برای شما می‌شود که درنتیجه حتی اگر به‌طور مستقیم اقدام برای وب‌سایت خود تبلیغات نداشته باشید، بازهم از ترافیک بسیار قابل قبولی برخوردار می‌شوید.

رسایی بالا در دستگاه های مختلف

امروزه دستگاه‌های موبایل به‌سرعت در حال پیشی گرفتن از دستگاه‌های کامپیوتر رومیزی هستند و به‌زودی شاهد تبدیل‌شدن آن‌ها به رهبر در تمامی فعالیت‌های ما با استفاده از اینترنت می‌شوند.

تبلیغات مبتنی بر قصد شیوه‌ای از تبلیغات است که قابل نشان داده شدن بر روی دستگاه‌ها و زیرساخت‌های مختلف می‌باشند که این موارد شامل دستگاه‌های تلفن هوشمند، تبلت ها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی هستند که البته راهکار اجرای آن‌ها استفاده از کوکی‌ها است که فایل های بسیار کم‌حجم هستند و بدون اطلاع کاربر از طرف یک وب‌سایت بر روی دستگاه وی ذخیره‌شده و فعالیت‌ها وبگردی وی در آن وب‌سایت را مرور می‌کنند و بر اساس این اطلاعات اجرای این نوع از تبلیغات را ساده می‌کنند.

 

این فایل ها همچنین به تشخیص دستگاه مورداستفاده شما برای وبگردی اقدام کرده و از این طریق تبلیغات مناسب برای نمایش بر روی دستگاه شمارا استفاده می‌کنند. مثلاً اگر در حال استفاده از گوشی موبایل خود باشید، نمایش یک ویدئو با حجم گرافیک بالا بر روی خیلی مناسب نیست و شاید استفاده از یک متن کوتاه با دقت زیاد نتیجه بهتری در رفتار شما داشته باشد.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/05/23 زمان : 17:14 بازدید : 159 نویسنده : انیم

 نامگذاری ورق های روغنی را اصطلاحی عامیانه و بر مبنای وضعیت ظاهری این نوع ورق شکل داده است.

ورق های فولادی (فلزی) به دو صورت کلی نورد (تولید) می شوند.
نورد سرد (روغنی )
نورد گرم ( سیاه )
نام دیگر روغنی ورق با نورد سرد است.
روغنی در واقع اصطلاح عامیانه 
ورق آهن است که با تکنولوژی نورد سرد تولید می شوند. در این فرآیند ورق های با ضخامت بالا توسط نورد به ضخامت های پایین تر تبدیل می شوند. در این فرآیند به علت استفاده از نورد سرد کیفیت ظاهری ورق های نورد شده بسیار عالی می باشد، از ین رو از این نوع ورق ها بیشتر در کاربردهایی که ورق ظاهر جسم را تشکیل می دهد استفاده می شود. ورق های روغنی بسته به نوع آلیاژ و همچنین عملیات حرارتی صورت گرفته بر روی آنها به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

·          معمولی (مانند ST12)

·          نیمه کشش (مانند ST13)

·          فوق کشش(مانند ST14)

 

ورق های روغنی به طور کلی و استاندارد از ضخامت ۳۰ صدم میلی متر الی ۳ میلی متر تولید می شوند و دارای دو عرض استاندارد ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی متر هستند.
ورق های روغنی ای که در بازار ایران پرکاربرد ترند را شرکت های فولاد مبارکه اصفهان ، شرکت هفت الماس ، و شرکت فولاد غرب تولید می نمایند. و در مورد  روغنی خارجی نیز معمولا روس و قزاق پرکاربد و همچنین در بازار موجود هستند.
نورد سرد (روغنی ) پایه تولید گالوانیزه ( سفید ) هستند.
در ضمن های رنگی گالوانیزه ( ورق رنگی ) از ورق گالوانیزه تولید می شود. پس صراحتا می توان نتیجه گرفت که پایه تولید ورق آهن نیز همین  نورد سرد (روغنی ) هستند.
 روغنی یا نورد سرد دارای وزن استاندارد ویژه هستند که تقریبا با آهن معمولی یکسان می باشد.
جدول زیر حدود وزن نورد سرد (ورق روغنی ) را نشان می دهد:

ردیف

طول (میلیمتر)

عرض(میلیمتر)

ضخامت (میلی متر)

وزن(کیلوگرم)

۱

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۳۰ صدم

۵

۲

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۴۰ صدم

۶

۳

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۵۰ صدم

۸

۴

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۱

۱۶

۵

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۲

۳۲

۶

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۳

۴۸

ورق سیاه در ۲ نوع سیاه صنعتی و سیاه معمولی و در استانداردهای مختلف تولید می شود که این مجموعه تنها در نوع معمولی آن استاندارد st ۳۷ را و در نوع صنعتی آن استانداردst 52، A283 – GR C، A285-GR C، A516 –GR ۶۰ ,70 را فروش دارد.
ورق سیاه 
ST ۳۷ بیشتر برای مصارف ساختمانی(ساختمان ها-سوله ها و ...) مصرف می شود ولی صنعتی در مصارف و پروژه های صنعتی کاربرد دارد از قبیل سد سازی، پروژههای پتروشیمی، مخزن سازی و .... این اقلام در دو شکل مختلف وارد بازار می شود: رول و شیت (البته  تنها تا ضخامت ۱۵ میل می تواند در دو شکل رول و یا شیت وارد بازار شود و از سایز ۱۵ میل به بالا تنها به صورت شیت خام وارد بازار می شود.) هر دوی این دو شکل قابل برش به سایز های مختلف می باشد.
کاربرد های ورق سیاه و قیمت ورق آهن : نورد گرم (ورق سیاه ) در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان ، تانکر سازی ، خودروسازی ، مخازن خاص ، کشتی سازی و صنایع سنگین فلزی و ... کاربد دارند.
سیاه به دو شکل کلی رول فرم و فابریک تولید می شوند .

ضخامت سیاه از 1/5 میلی متر شروع شده و نهایتا به 100 میلی متر ختم می شود.
ابعاد فیزیکی سیاه
در حالت رول فرم عرض سیاه بسته به ضخامت چهار عرض 
۱۰۰ سانت و ۱۲۵سانت و ۱۵۰ سانت و ۲۰۰ سانت را دارا خواهند بود.طبعا در حالت رول فرم محدودیت طولی وجود نخواهد داشت.
در حالت فابریک نیز بسته به مقدار سفارش می توان هر اندازه و ابعادی را تولید کرد اما بعضی ابعاد مرسوم و پرکاربرد هستند. این ابعاد مرسوم و طبیعتا موجود به شرح زیر می باشند :

·          ابعاد 2000*1000 میلی متر

·          ابعاد 2500*1250 میلی متر

·          ابعاد 6000*1000 میلی متر

·         ابعاد 6000*1500 میلی متر

·         ابعاد 6000*2000 میلی متر

·          ابعاد 12000*2000 میلی متر

استاندارد های ورق آهن
ورق سیاه را معمولا با استاندارد 
ST37 می شناسند.
سایر استاندارد ها و کاربرد ها در صفحه استاندارد ها و همچنین در انتهای این مقاله قابل رویت هستند.

ردیف

طول(میلی متر)

عرض (میلی متر)

ضخامت (میلی متر)

وزن (کیلوگرم)

۱

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۲

۳۲

۲

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۳

۴۸

۳

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۴

۶۴

۴

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۵

۸۰

۵

۲۰۰۰

۱۰۰۰

۶

۹۶

۶

۶۰۰۰

۱۵۰۰

۸

۵۷۶

۷

۶۰۰۰

۱۵۰۰

۱۰

۷۲۰

۸

۶۰۰۰

۱۵۰۰

۱۲

۸۶۴

۹

۶۰۰۰

۱۵۰۰

۱۵

۱۰۸۰

۱۰

۶۰۰۰

۱۵۰۰

۲۰

۱۴۴۰

نکته : برای محاسبه وزن ورق از فرمول محاسبه وزن ورق به شرح ذیل استفاده نمایید:
وزن ورق سیاه =
 طول ورق(میلی متر) * عرض ورق (میلی متر) *ضخامت (میلی متر)* چگالی ورق
چگالی آهن :
 در حالت استاندارد عدد 7.86 تعریف شده است اما برای محاسبه منطقی بهتر است از عدد ۸ استفاده نمایید. ۸ عدد تجربی است که تلورانس ضخامت را پوشش می دهد.

ورق گالوانیزه
آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. ماهیت آهن گالوانیزه در آهن گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می‌شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند و آهن به عنوان کاتدبکار می‌رود. روی در آند اکسید می‌شود چون فلزی پست‌تر یا فعالتر از آهن است و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری از آن دارد. 

حلبی در حلبی هایی که از آن ، قوطی می‌سازند، عمل معکوسی انجام می‌شود. در حلبی ، بر روی آهن ، پوشش قلع بکار رفته است و عمل معکوس آهن گالوانیزه انجام می‌شود. چون آهن فلزی فعالتر از قلع است و پتانسیل احیاء قلع بیشتر از آهن است و به عنوان کاتد در حلبی به کار می‌رود و آهن آند می‌شود. البته در صورتی که پوشش قلع بشکند، خوردگی آهن در زیر این پوشش پیش می‌رود. علت استفاده از آهن گالوانیزه آهن گالوانیزه ، آهنی است که با روی پوشانده شده باشد.


 این آهن،حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. ماهیت آهن گالوانیزه در آهن گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می‌شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند بکار می‌رود و آهن به عنوان کاتد. روی در آند اکسید می‌شود چون فلزی پست‌تر یا فعالتر از آهن است و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری از آن دارد. خوردگی یا زنگ زدن آهن فقط در حضور اکسیژن و آب صورت می‌گیرد.


 در جایی بر سطح جسم آهنی، اکسایش آهن انجام می‌شود و آند را تشکیل می‌دهد و در جایی دیگر سطح آن جسم که (O2(g وH2O وجود دارد، کاهش انجام می‌شود و کاتد را تشکیل می‌دهد و در نتیجه این عمل، ایجاد یک سلول ولتایی یا پیل ولتایی یا الکتروشیمیایی بسیار کوچک است. الکترونهای تولید شده در ناحیه آندی در میان آهن بسوی ناحیه کاتدی حرکت می‌کند.
کاربرد : از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری ، کانال کولر ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد، استفاده می‌شود. اصطلاح فولاد (
Steel) برای آلیاژهای آهن که تا حدود 1،5 درصد کربن دارند و غالبا با فلزهای دیگر همراهند، بکار می‌رود. خواص فولاد به درصد کربن موجود در آن ، عملیات حرارتی انجام شده بر روی آن و فلزهای آلیاژ دهنده موجود در آن بستگی دارد.
مزایای ورقهای گالوانیزه چیست؟
استفاده از ورقهای گالوانیزه 
۱۰ فایده خواهد داشت که عبارتند از:

·         هزینه کمتر: برای انجام عملیات گالوانیزینگ، در مقایسه با سایر روشهای معمول جلوگیری از خوردگی، نیاز به هزینه کمتری خواهد بود.

·         هزینه کمتر برای تعمیرات و نگهداری: حتی در شرایطی که انجام عملیات گالوانیزینگ در مقایسه با سایر روشهای جلوگیری از خوردگی، هزینه برتر است، اجرای آن به دلیل عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه‏، توصیه می شود.

·         طول عمر زیاد: طول عمر ورق آهن پوشش داده شده با روی‏ در محیط های کاملا خورنده، در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است

·         اعتبار: استانداردهای مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورقهای فولادی، درزمینه ایجاد پوششهای نازک بحث می کنند و این نشان دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی‏، برای مصرف کننده قابل اعتماد است

·         دوام پوشش: پوشش ایجاد شده از طریق گالوانیزه به دلیل داشتن یک ساختار متالورژیکی خاص، دارای مقاومت مناسب در برابر صدمات مکانیکی، سایش و خوردگی خواهد بود

·         محافظت در برابر صدمات محیطی به صورت اتوماتیک: پوششهای ورق آهن گالوانیزه به دلیل آنکه در فولاد نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل می کنند، به همین دلیل خواهد توانست مقاطع ریز موجود در روی سطح فولاد را در برابر صدمات محیطی و خورندگی، محافظت نمایند

·         محافظت کامل: پوشش ایجاد شده می تواند کلیه نقاط و سطوح فولاد را اعم از گوشه ها، جاهای کوچک و فرورفتگیها پر نموده و از خوردگی آنها جلوگیری کند. در این زمینه هیچ پوششی بهتر از پوشش گالوانیزه عمل نخواهد کرد

·         بازرسی آسان: پوشش گالوانیزه را به راحتی و بدون نیاز با هیچ آزمایش مخربی و تنها از طریق چشم می توان کنترل و بازرسی نمود (در شرایط خاص که نیاز به ارائه تضمین برای کنترل کیفیت است، نیاز به آزمایشهای مخرب می باشد)

·         رسیدن به هدف در زمان کوتاه: در صورتی که نیاز باشد از ورقهای گالوانیزه در محل استفاده شود، در این حالت نیاز به صرف زمان برای آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی نخواهد بود

·         محافظت کامل توسط پوشش  ورق آهن گالوانیزه: پروسه گالوانیزه وابسته به شرایط آب و هوائی نمی باشد

نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 1395/05/18 زمان : 20:21 بازدید : 215 نویسنده : انیم

 

 

 

همه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های برای تبلیغات موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است.
برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات موبایلی خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد.

 

تبلیغات موبایلی



تبلیغات روی صفحات وب در موبایل


طبق گزارش ۴۰٪ ترافیک وب در ایران را موبایل، ۷٪ تبلت و ۵۳٪ باقیمانده را دسکتاپ تشکیل می‌دهد. این ترافیک بسیار زیاد روی موبایل و تبلت، به خصوص موبایل، قابل چشم‌پوشی نیست.


درون اپلیکیشنی

این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاضر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید می‌باشد. قیمت هر کلیک روی آگهی در اپلیکشن‌ها، ۱۸۰ تومان می‌باشد.
شیوه های تبلیغات موبایلی

شیوه های تبلیغاتی روی اپلیکیشن های موبایلی از ابتدا تغییرات مختلفی نموده است، این مدلهای تبلیغاتی با استفاده از مدلهای خارجی آن بر گرفته شده است، در ادامه شیوه های تبلیغاتی مورد استفاده شده توسط آژانس های تبلیغاتی موبایلی را مطالعه می فرمایید:


بنر (Banner)

بنر ها شناخته شده ترین نوع تبلیغات در اپلکیشن های تلفن همراه هستند که در هنگام نمایش نرم افزار در پایین یا قسمتی از نرم افزار به نمایش در می آیند. بنر ها در تمام طول مدت استفاده کاربر از نرم افزار به نمایش در می آیند و این به معنای ارتباط طولانی تر با مخاطب نسبت به سایر روش ها است. بنر ها با این که قدیمی ترین نوع تبلیغات در نرم افزارها هستند اما به دلیل بازدهی بالا هنوز از لیست روش های تبلیغاتی سایت های بین المللی خارج نشده اند و کماکان با روش های جدید تبلیغاتی به رقابت می پردازند.

 

اسپلش (Splash)

اسپلش ها تبلیغات تمام صفحه ای هستند که هنگام ورود، خروج از نرم افزار نمایش داده می شود و کاربر می تواند آن را باز نموده و وارد صفحه فرود شما شود. اسپلش نیز یکی از انواع محبوب تبلیغات است چرا که تمام صفحه را در اختیار می گیرد و به طور قطع مورد توجه کاربر قرار خواهد گرفت.

 

لیست محصولات (List)

با استفاده از این مدل اپلیکیشن ، محصولات یا خدمات شما در یک لیست همراه با موارد مشابه در نرم افزار های

تلفن همراه به نمایش در می آید و نسبت به سایر روش ها هدفمندتر می باشد و بیشتر برای توسعه دهندگان نرم افزار مناسب است. شما می‌توانید تبلیغات خود را در کنار موارد مرتبط نمایش دهید و با سایر نرم افزار ها و محصولات و خدمات به رقابت بپردازید. کاربران برای مشاهده این نوع تبلیغات آزادی عمل دارند. در  این نوع تبلیغات برخلاف مدل های دیگر که بدون نیاز به انتخاب کاربر برای وی نمایش داده می شوند مشاهده تبلیغ با انتخاب کاربر صورت می گیرد بنابر این زمانی که کاربران خود برای مشاهده تبلیغات اقدام کنند آمار مربوط به آن تبلیغ تا حد زیادی صحیح و نزدیک به واقعیت است.

 

Push notification

اعلان ها یکی از قسمت های مهم تلفن همراه برای هر کاربر هستند. جایی که پیام ها و تماس های از دست رفته و سایر اطلاعات مهم به نمایش در می آیند. محل مناسبی برای قرار گیری تبلیغات است چرا که کاربر بلافاصله به قرار گیری هر پیامی در این محل واکنش نشان می دهد و آن را بررسی می کند. Push notification می تواند یک متن یا یک عکس در بخش نوتیفیکیشن یا اعلان تلفن همراه باشد.

در این نوشتار سعی ما بر این است که بتوانیم هر آنچه که افراد درباره تبلیغات روی اپلکیشن های گوشی های هوشمند لازم است بدانند، ارائه نماییم. امیدواریم بتوانیم که اطلاعات کاملی از تبلیغات موبایلی در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا PPC (Pay per Click) مدلی از تبلیغات اینترنتی می باشد که هزینه ی آن بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه می شود، بنابراین در صورتی که کاربر روی تبلیغ کلیک نماید هزینه از آگهی دهنده دریافت خواهد شد. به طور معمول بیشتر بازاریابان، تبلیغات کلیکی را بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی و موبایلی می دانند، اما نمی توان تبلیغات کلیکی را برای هر نوع کسب و کاری مناسب دید، ما در این نوشتار، این نوع کمپین تبلیغی روی اپلیکیشن موبایل را از زوایای مختلف بررسی خواهیم کرد.

CPC – Cost per Click

CPC به معنای هزینه تبلیغات کلیکی می باشد، معمولاً CPC و PPC در معنای مشترک تبلیغات کلیکی استفاده می شود، اما تفاوت جزئی ای با هم دارند اگر با مثال برای شما توضیح بدهیم، به طور مثال شما می خواهید روی تعدادی از اپلیکیشن ها تبلیغ بگذارید، و آژانس مربوطه هزینه به ازای هر کلیک را 100 تومان می دهد، شما اگر بخواهید کمپین 5000 کلیکی تعریف نمایید، یعنی هزینه تبلیغات کلیکی شما برابر 100*5000 یعنی 500 هزار تومان می شود، بنابراین CPC به این صورت محاسبه می شود:

هزینه تبلیغات کلیکی (CPC) = هزینه هر کلیک * تعداد کلیک

گوگل و بینگ تبلیغات کلیکی در بستر وب را ارائه می کنند و البته در ایران نیز آژانس های تبلیغات اینترنتی هستند که تبلیغات کلیکی ارائه می کنند، تبلیغات کلیکی بر بستر موبایل نیز آژانس تبلیغاتی Admob و آژانس های دیگر ارائه می کنند.


تعریف کمپین تبلیغات کلیکی موبایلی

بیشتر بازاریابان تصور میکنند که تبلیغ کلیکی ساده ترین نوع تبلیغات می باشد، ولی یکی از پیچیده ترین نوع کمپین تبلیغی، تبلیغات کلیکی می باش��. بازاریابان با توجه نوع کسب و کار خود باید توجه داشته باشند که ایده کلی کمپین تبلیغی به صورتی باشد که با ایجاد تمایل در کاربر، تعداد کلیک ها را افزایش دهند. مقاله های زیادی در حوزه تعریف کمپین تبلیغی موثر در بستر اینترنت وجود دارد، ما قطعات پازل تبلیغات کلیکی بر بستر موبایل را شرح می دهیم.

-         طرح تبلیغ؛ بنر تبلیغ کلیکی در اثربخشی این نوع تبلیغات بسیار اهمیت دارد، بازاریابان باید بدانند که بنر تبلیغاتی علاوه بر جذابیت و متفاوت بودن، به گونه ای باشد که مخاطبان را متمایل به کلیک بر روی تبلیغ بکند، به نوعی بخش call to action تبلیغ در این نوع کمپین برجسته تر خواهد بود، با توجه به اینکه مدلهای تبلیغاتی مختلفی همچون بنر، لیست محصول و اسپلش وجود دارد، هریک از این مدلهای تبلیغی، طرح متناسب با خود باید طراحی شود.

-         صفحه فرود؛ به طور کلی صفحه فرود (landing page) به صفحه ای گفته می شود که کاربر با کلیک بر روی تبلیغ به این صفحه هدایت می شود. صفحه فرود در تبلیغات موبایلی می تواند صفحه ای از وبسایت باشد که کاربر به وبسایت شما هدایت شود که در نکات طراحی صفحه فرود را میتوانید از اینجا مطالعه فرمایید، همچنین صفحه فرود میتواند لینک دانلود اپلیکیشن روی مارکت های اندروید مانند کافه بازار باشد و همچنین شماره تماس، ارسال ایمیل و پیامک باشد. اثربخشی کمپین تبلیغات کلیکی با توجه به بستری که آژانس های تبلیغاتی برای شما فراهم میکنند و نوع کسب و کار شما متفاوت است.


شاخص های ارزیابی اثربخشی تبلیغات کلیکی

شاخصهایی که به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات کلیکی تا کنون استفاده می شود در این بخش توضیح داده شده است:

–        Clicks/Click-through: به تعداد بازدیدکنندگانی گفته می‌شود که روی لینک بنر کلیک کرده و وارد صفحه فرود آگهی‌دهنده شده‌اند، گفته می‌شود.

–        Click-through rate: این شاخص که انحصارا CTR نامیده می‎‌شود با تقسیم تعداد کلیک ها به تعداد بازدید کل تبلیغ بدست می‌آید. به طور معمول این عدد برای مدل تبلیغی بنری در گوشی های هوشمند کمتر از ۱ بوده و برای مدل تبلیغی اسپلش بین 5 تا 10 درصد بود است.

–        Cost per action (CPA): این شاخص به معنای هزینه به ازای اقدام مانند ثبت نام، خرید، دانلود و ... می باشد. CPA و یا همان هزینه به ازای اقدام با تقسیم هزینه کل کمپین تبلیغ به ازای کل تعداد افرادی که اقدام به ثبت نام، دانلود و ... (معمولاً مشتری جدید) کرده اند، بدست می آید، به طور مثال اگر شما یک میلیون تومان صرف هزینه یک کمپین تبلیغی کرده اید و تعداد افراد 1400 نفر اپلیکیشن شما را نصب کرده باشند، CPA برابر 714 تومان می باشد.


مزایای تبلیغات کلیکی موبایلی


-         تعریف کمپین با هر بودجه ای: آژانس های تبلیغاتی معمولا برای تبلیغات کلیکی به میزان کلیک های درخواستی مشتری هزینه دریافت میکنند بنابراین شما میتوانید با تعریف بودجه تبلیغی خود میزان کلیک مشخص را دریافت کنید.

-         پرداخت هزینه بر اساس کلیک ها: همانطور که از اسم آن پیداست شما باتوجه به میزان کلیک هایی کاربران بر روی تبلیغ شما کرده اند، هزینه پرداخت می کنید و به ازای نمایش تبلیغات بدون کلیک کردن هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

-         شناسایی رفتار کاربران: با توجه به آمارهایی که آژانس های تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهند شما میتوانید رفتار مخاطبان خود را بررسی کرده و تبلیغ اثربخش تری را طراحی نمایید. شاخص های گفته شده به شما کمک خواهد نمود.

معایب تبلیغات موبایلی


-         کلیک جعلی: متاسفانه بعضی از آژانس های تبلیغاتی به منظور افزایش منفعت خود دست به اقدام غیر اخلاقی کلیکهای جعلی میکنند و یا اینکه نمایش دهنده طرف قرارداد آژانس های تبلیغاتی برای افزایش درآمد خود اقدام به این عمل غیر اخلاقی میکنند، ولی آگهی دهندگان میتوانند با توجه به خدمات شرکت های مانند google analytics و یا آمارهای مارکت ها و همچنین شاخص های گفته شده، آژانس های تبلیغاتی را بیازمایند.


با این وجود من از تبلیغات کلیکی استفاده کنم یا نه؟


اگر بخواهیم نتیجه گیری بکنیم که آیا تبلیغات کلیکی مناسب شما هست یا خیر، باید به شما بگوییم که تبلیغات کلیکی بنابر نوع کسب و کار و زمینه فعالیت ها متفاوت است ولی به قطع می توان گفت که تبلیغات کلیکی موبایلی یکی از موثرترین متدهای تبلیغات اینترنتی میباشد، به شرط آنکه شما آژانس تبلیغاتی موبایلی مناسب انتخاب نمایید.

در این نوشتار سعی ما بر این است که بتوانیم هر آنچه که افراد درباره تبلیغات روی اپلکیشن های گوشی های هوشمند لازم است بدانند، ارائه نماییم. امیدواریم بتوانیم که اطلاعات کاملی از تبلیغات موبایلی در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید

هدفمندی تبلیغات موبایلی چگونه است؟


مهمترین عامل در ایجاد یک برنامه تبلیغاتی کارآمد و اثر بخش، مورد هدف قرار دادن مخاطبان اصلی است. امروزه اینترنت و بستر نرم افزار این امکان را فراهم کرده است که بتوان براساس نیاز مشتریان تبلیغات را به مشتریان بالقوه نمایش دهیم. آژانس های تبلیغاتی به طور مستمر دنبال راهکارهایی هدفمند می باشند که بتوانند ارتباطی بین آگهی دهنده و مخاطبان بالقوه آنها ایجاد کنند. تبلیغات روی اپلیکیشن های موبایل نیز بستری را می تواند فراهم کند که آگهی دهندگان هدفمندتر با مخاطب خود در ارتباط باشند. این هدفمندی ها به صورت زیر هستند:


نمایش تبلیغات در نرم افزارهای مرتبط

اپلیکیشن های موبایل به طور معمول در دسته بندی های مختلف مجزا می شوند به طور مثال اپلیکیشن های کاربردی در حوزه آموزش در یک دسته قرار می گیرند و اپلیکیشن های مسافرتی نیز در یک دسته بندی قرار میگیرند این نوع دسته بندی ها معمولا می تواند بسیار گسترده و تا 30 تا 40 حوزه مجزا شود. حال اگر حوزه کاری آگهی دهنده در حوزه آموزش زبان انگلیسی باشد می تواند تبلیغات خود را روی اپلیکیشن های مخصوص آموزش زبان انگلیسی نمایش دهد.

 
 منطقه جغرافیایی

یکی از هدفمندی های بسیار جالب در حوزه تبلیغات موبایلی بر اساس جغرافیایی است. به طور مثال آگهی دهنده می تواند با مشخص کردن منطقه جغرافیایی خاص و شهر موردنظر خود، تبلیغ خود را نمایش دهد و صرفا کاربران شهر موردنظر تبلیغ را مشاهده نمایند.


 انتخاب زمان نمایش تبلیغات

تبلیغات موبایلی امکان نمایش در زمان های مختلف را فراهم می آورد به صورتی که در هریک از زمان های مختلف شبانه روز می توان زمان مناسب نمایش تبلیغ را مشخص نمود

نوع اتصال به اینترنت

تبلیغات موبایلی امکان دسته بندی کاربران موبایل بر اساس نوع اتصال به اینترنت مثل وایرلس، 3G و ... باشد. به این صورت که مشتریان آگهی دهنده ممکن است فقط از یک و یا چند مورد از این انواع اتصال به اینترنت استفاده کنند.

 اپراتور موبایل

یکی دیگر از هدفمندی تبلیغات موبایل انتخاب اپراتور موبایل می باشد که آگهی دهنده می تواند با تعریف کمپین، تبلیغ فقط بر روی اپراتور خاص مانند همراه اول نمایش داده شود.
 
تامین کنندگان اینترنت

کاربران موبایلی براساس نوع تامین گننده اینترنت قابل دسته بندی است، به این صورت که آگهی دهنده میتواند تبلیغ خود را روی تعدادی از این دسته بندی ها قرار دهد.


انتخاب دستگاه های تلفن همراه

برندهای مختلف و متعدد تلفن همراه باعث شده است که آژانسهای تبلیغاتی هدفمندی را براساس نوع برند تلفن همراه تعریف کنند این نوع هدفمندی رفتار و علایق و مطلوبیت کاربران را مشخص خواهد نمود که می توان بر اساس آن تبلیغات خود را هدفمند نمود.

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 1395/05/17 زمان : 9:49 بازدید : 178 نویسنده : انیم

 

درس‌های کوچک خلاقیت برای تبلیغات

در صنعت تبلیغات مهمترین دغدغه برای فروشندگان و یا ارائه‌کنندگان خدمات، برجسته کردن این موضوع است که محصول و خدمات ارائه شده را با کیفیتی بالا نشان دهند که در “اصل بودن” آن‌ها شکی نباشد. هر کسب‌وکاری برای مانور دادن بر این موضوع راه حلی را انتخاب و به نوعی افراد را به خرید ترغیب می‌کند و اصولا طرح‌های تبلیغاتی خلاق در انتقال پیام‌هایی از این دست موفق‌ترند.

در این راستا به گزارش تصویری دو طرح تبلیغاتی خلاق، برای نشان دادن کالای اصل می‌پردازیم:

پروژه اول:

Viva Nutritiona مستقر در نیویورک، شرکتی است که در تولیدات “مواد غذایی سالم” فعالیت می‌کند و همانطور که از معنای نامش مشخص است(زنده باد تغذیه)، روی تولیدات با کیفیت غذایی خود تعصب خاصی دارد. چندی پیش این شرکت برای معرفی یک محصول جدید تحت عنوان آدامس یا صمغ طبیعی ساخته شده از میوه‌های تازه و طبیعی، دست به طراحی زد که نمونه‌های طراحی آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

همچنان که بسیاری از بزرگان عرصه تبلیغات در آثار خود مطرح کرده‌اند، بهترین تبلیغات هم قادر به نجات دادن یک محصول بد و بی‌کیفیت نیست. اما برعکس، یک تبلیغ دست پایین و تا حدودی فرعی می‌تواند به‌شدت برای یک محصول خوب و باکیفیت مناسب و مؤثر واقع شود.

 

نکته اصلی در اینجا این است که بازاریابان باید محصولی خوب و باارزش را (چه در حوزه صنعتی یا مصرفی) برای مصرف‌کننده فراهم کنند، محصولی که مشکلی از خریدار رفع کند و برای وی ارزش داشته باشد.

 

در این رابطه حوزه بازاریابی صنعتی را در نظر بگیرید

باوجوداینکه فرایند خرید در خرید صنعتی تا حدودی متفاوت از فرایند خرید در حوزه مصرفی است، باید توجه کرد که در حوزه صنعتی هم همچنان در حال برقراری ارتباط با مردم و انسان‌ها هستیم. بازاریابان همچنان باید به آن خریداران نشان دهند که چرا داشتن روابط تجاری با آن‌ها، برایشان سودمند است. تبلیغات فانتزی، میهمانی‌های شام و تخفیف‌های آنچنانی درنهایت تنها منجر به تلف شدن زمان بسیار زیادی از دو طرف می‌شود، اگر که بازاریاب موفق به برجسته کردن راه‌حل قابل‌ارائه برای رفع مشکل خریدار توسط محصول پیشنهادشده نشود.

 

ارزش

 

اگر مسئله یا سؤال مطرح‌شده از شرکت خریدار در رابطه با مسائل بازاریابی و فروش آن شرکت باشد، آنگاه راه‌حل ارائه‌شده از طرف شرکت فروشنده خدمات باید به‌روشنی نشان دهد که این راه‌حل چگونه قادر به حل مشکل بازاریابی و فروش شرکت خریدار است. شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، ولی همین سادگی در بسیاری از موارد موجب سختی و مشکلات بسیار زیادی می‌شود.

 

حالا حوزه بازاریابی مصرفی را مدنظر قرار دهید

هیچ‌کس دوست ندارد تصور کند که مورد فروش چیزی قرارگرفته یا تنها به چشم یک مشتری به وی نگاه کرده‌اند. بلکه همه دوست دارند احساس کنند که حرف آن‌ها شنیده و درک شده است. در این صورت، برای یک بازاریاب لازم و ضروری است که با تمام دقت به نیازها و خواسته‌های مشتری با دقت تمام گوش کند و همواره در پی مشاهده نشانه‌های مناسبی در ارتباط با آمادگی خرید از طرف خریدار باشد و همچنان محصول مناسب را به‌منظور رفع مشکل مشتری به وی معرفی کند.

 

بازهم توجه داشته باشید، که شاید در ظاهر ساده به نظر برسد. اما اگر به‌منظور بررسی دقیق‌تر چشم‌انداز بازاریابی قدمی به عقب برداریم، متوجه می‌شویم که کل این فرایند آن‌چنان هم ساده نیست.

 

اگر بخواهیم چند نمونه کوتاه و ساده از دلیل بروز چنین وضعیتی را نام ببریم، تنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم:

1- محصول، محصول بدی است؛ اما برند موردنظر با استفاده از حجم زیاد تبلیغات سعی درفروش آن به بازاری دارد که ارزش واقعی این محصول را درک نمی‌کند.

2- کسب‌وکار ارائه‌دهنده محصول، یک بازار اشتباه را هدف گرفته است؛ بنابراین با وجود اینکه تبلیغات استفاده‌شده خیلی و خوب و قوی است، محصول فروخته‌شده یا در حال فروش با نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان موردنظر همخوانی و هماهنگی ندارد.

3- بازار برای پذیرش محصول موردنظر آمادگی ندارد؛ بنابراین شکی نیست که تمام هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات و تخفیف‌ها و پروموشن های مربوطه به‌راحتی از بین رفته و تلف می‌شوند.

درس‌های کوچک خلاقیت در تبلیغات برای پروژه اول:

دگردیسی (Metamorphosis)، قوی‌ترین مفهوم در این پروژه است که طراح با الهام گرفتن از آن، پیام تبلیغاتی خود را انتقال می‌دهد. ساده‌ترین مثال برای فهم دگردیسی تبدیل یک کرم ابریشم به پروانه است زیرا تغییر برای تکامل در آن به وضوح دیده می‌شود و معنای این کلمه چیزی غیر از این نیست به طور کلی دگردیسی یعنی: “تکامل و دیگرگونگی‌ای در قالب یک تغییر که برآمده از رشد است و در شکل، ساختار و فرم  نمایان خواهد شد”

این مفهوم در طراحی‌های گرافیکی، معماری و حتی ادبیات اتفاق می‌افتد و با تزریق حرکت و تکامل در شاکله اجزا، منجر به نوعی تغییر ماهیت در شخصیت‏‌ها می‌شود، از لایه‌های درونی، تغییر شکل‌ها و تکامل‌ها می‌گوید و با ایجاد حرکت در دید و ذهن، جستجو‌گری را به مخاطب القا می‌کند. بنابریان این مفهوم به عنوان یک ابزار، پیشنهاد کارآمد و تاثیرگذاری برای نشان دادن ساختار  و لایه‌های درونی یک تفکر یک سرویس یا یک محصول است.
منبع: سایت بالای‌خط

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/05/16 زمان : 17:44 بازدید : 180 نویسنده : انیم

همه ما چه در حساب کاربری شخصی اینستاگرام خودمان و چه در حساب کاربری کمپانی خود سعی داریم خلاقیت به خرج دهیم و محتوای بهتری تولید کنیم. از طرفی می‌دانیم که تنها چیزی که در اینستاگرام اهمیت دارد، محتوای مصور آن است؛ پس همواره باید بکوشیم که محتوای جذاب‌تری برای مخاطبان خود تولید کنیم. به همین دلیل است که خود اینستاگرام دست به کار شده و با عرضه یک سری اپلیکشن، سعی دارد تمام کمبودهای اپلیکیشن اصلی خود را برطرف کند. در واقع این ابزارهای به طور غیرمستقیم نیز در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تاثیر گذار است در ادامه به معرفی این اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام می‌پردازم که کارکرد بسیار ساده‌ای دارند و تعداد آنها ۳ تا است:

 

Hyperlapse:

این اپلیکیشن که نسخه اول آن در ۲۶ اوت سال ۲۰۱۴ توسط اینستاگرام عرضه شد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید از ویدئوهایی که در حین گرفتن آنها لرزش دستتان زیاد بوده، نهایت استفاده را ببرید. همان طور که از نام Hyperlapse مشخص است، به واسطه این اپلیکیشن به شما این امکان داده می‌شود که سرعت ویدئوهای خود را افزایش داده و از ویدئوی بدون مصرف خود یک ویدئوی جالب و ماندگار خلق کنید.

اگر می‌خواهید از پرواز خود فیلم‌برداری کنید و آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می‌کنم که به جای ۱۵ ثانیه، کل زمان بلندشدن هواپیما را فیلم‌برداری کرده و سپس دور آن را با Hyperlapse زیاد کنید؛ مشخصا بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که ویدئو خوبی برای اشتراک‌‌گذاری دارید.

 

حتی کسب‌وکارها می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و برای مثال، محل برگزاری یک رویداد را با سریع کردن ویدئویی که در طول مسیر رفتن به رویداد گرفته شده، نشان دهند.

در ضمن به کمک Hyperlapse می‌توانید سرعت یک ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید و متاسفانه این اپلیکیشن فقط روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل قابل اجراست و هنوز نسخه اندروید آن منتشر نشده.

 

Layout:

از زمانی که اینستاگرام عرضه شده بود، همه ما برای اینکه در یک پست خود چندین عکس را جای دهیم، از اپلیکیشن‌هایی مانند InstaCollage استفاده می‌کردیم؛ تا اینکه بالاخره در روز ۲۳ مارس ۲۰۱۵، به صورت رسمی اینستاگرام اپلیکیشنی را منتشر کرد که امکاناتی فراتر از اپلیکیشن‌های قبلی را در اختیار ما قرار می‌دهد. Layout به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب عکس‌های خود (تا ۸ عکس) و انتخاب قالب مورد نظرتان، عکس‌های خود را ادغام کنید.

 

از سوی دیگر به کمک Layout به راحتی می‌توانید قرینه و یا وارونه عکس خود را در تصویر نهایی قرار دهید و سایز تمام عکس‌های انتخاب شده را عوض کنید.

 

این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل iOS و هم Android عرضه شده است.

 

Boomerang:

شاید سرگرم‌کننده‌ترین اپلیکیشن عرضه شده توسط اینستاگرام، همین Boomerang باشد که با آن می‌توان ویدئوهای متفاوت و جالبی درست کرد. این اپلیکیشن دقیقا مانند یک بومرنگ عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که یک ویدئوی اصطلاحا لوپ درست کنید که به صورت مداوم تکرار می‌شود.

می‌توان گفت که برای درست کردن ویدئوهای سرگرم‌کننده، Boomerang بهترین گزینه است. کارکرد این اپلیکیشن بسیار ساده است و فقط لازم است که کمی اهل شکار لحظات باشید.

این اپلیکیشن هم روی هر دو سیستم عامل iOS و Android موجود است.

هنوز مشخص نیست که برنامه بعدی اینستاگرام برای اپلیکیشن‌های وابسته به خودش چیست و تنها چیزی که می‌توان در مورد آینده گفت این است که با توجه به این سه اپلیکیشن، اینستاگرام باز هم ممکن است سراغ یکی دیگر از نقص‌های خودش برود. حواستان باشد که اگر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنید مقاله ۴ قانون که باید آنها را در اینستاگرام رعایت کنید را مطالعه کنید.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/05/16 زمان : 17:36 بازدید : 157 نویسنده : انیم

بهترین متدهای تبلیغات اینترنتی

در این پست به بررسی مهم ترین روشهای تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین خواهیم پرداخت تا ببینیم هر یک چه ویژگیهایی داشته و کدام یک برای استفاده مناسب تر هستند. بیزینس بدون تبلیغات وجود نخواهد داشت و برای موفقیت گریزی از انجام تبلیغات نیست پس چه بهتر که بهترین روشهای تبلیغات آنلاین را بکار گیریم.

صدها یا هزارها فرصت تبلیغاتی وجود دارد. شما باید تشخیص دهید کدام استراتژی بازاریابی به شما بازگشت سرمایه می دهد (ROI)، نه اینکه فقط بازدید کننده برای سایتتان فراهم کند. بازگشت سرمایه یک ضرورت مطلق است. اگر شما در روز ۱۰۰.۰۰۰ کلیک در سایت خود داشته باشید، اما ۰% در آمد، پس تبلیغات موفق نبوده است.

روشهای تبلیغاتی که هر کسی درباره آن فکر می کند شامل سئو (SEO: Search Engine Optimization)، گوگل ادوردز (Google Adwords )، اُورچر یاهو! ( yahoo! overture ) و تبادل لینک می باشد که معمولاً گزینه های نخستین برای اکثر بازاریابان اینترنتی و کارآفرینان آنلاین به شمار می روند.

۱. SEO یا بهینه سازی سایت

اجازه بدهید که به شما بگویم که سئو فقط به شما کلیک می دهد. شما نمیتوانید کاملا به سئو اطمینان کنید و آن را تنها راه تبلیغاتی خود بدانید.

یک شرکت کاملا بزرگ یا محبوب ۱۰۰.۰۰۰ یا ۱.۰۰۰.۰۰۰ کلیک در روز خواهد داشت. بیشتر اشخاص تا این حد کلیک نخواهند داشت. میتوانیم فرض کنیم اگر شما شماره یک در گوگل باشید بسته به موضوع ۱۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ بازدید در روز خواهید داشت، برخی موضوع های مبهم ممکن است کلیک کمتری داشته باشد. ما به احتمال زیاد نمی توانیم در گوگل شماره یک باشیم. در حال حاضر میلیون ها وب سایت در هر زمینه قابل تصور وجود دارند. تعداد بسیاری از آنها تلاش می کنند به رتبه یک دست پیدا کنند. در صورتی که در ۱۰ صفحه اول باشید خوش شانس هستید.

۲. تبلیغات موتور جستجو

 

گوگل ادوردز (AdWords) و اُورچر یاهو (Overture) (و برنامه های مشابه دیگر موتورهای جستجو) تنها به شما کلیک می دهند و درآمد شما را با هزینه ها می بلعند. شما نمیتوانید کاملا بر تبلیغات یاهو یا گوگل تکیه کنید مخصوصاً در وب فارسی که هزینه های این نوع تبلیغات به شدت بالاست.

 

مشکل اینجاست که هزینه روزانه از درآمد روزانه بیشتر است. این به این معنا نیست که شما باید تبلیغات یاهو و گوگل را فراموش کنید. ممکن است شما نرخ تبدیل (conversion rate) خوبی برای فروش خودتان در فروشگاه اینترنتی داشته باشید، اما از طرفی هم، ممکن است نداشته باشید. شما باید خودتان این مساله را پیگیری کنید. برنامه های پیگیری دیگری وجود دارند که می توانید بخرید و به خریدنش می ارزه. (فراموش نکنید که مطمئن شوید در توافقنامه برنامه، آنها با شرایط تبلیغ موتور جستجو تطابق دارند.) نرم افزار AdSense Gold از نظر من مفید بود.

بازدیدکنندگان باید مورد توجه قرار بگیرند. نه تنها افرادی که به احتمال زیاد سایتی که شما تبلیغ می کنید را دوست دارند، که افرادی که بر روی تبلیغ کلیک میکنند. بسیاری از کاربران گوگل و یاهو که بر روی تبلیغ از موتور جستجوی اصلی کلیک می کنند، یا از طریق سایتهای دیگر شما را پیدا می کنند خوره فن آوری هستند. خوره های فن آوری معمولا از تبلیغات بیزارند و احتمال اینکه تبلیغی را ببینند خیلی کم است. این افراد حتی اگر تبلیغ ادوردز شما را کلیک کنند قطعا تبلیغ ادسِنس شما را کلیک نخواهند نمود. بسته به سایت شما، بازدیدکنندگان سایتتان میتوانند کمتر یا بیشتر خوره فن آوری باشند و به خاطر همین هم میتوانند کمتر یا بیشتر روی تبلیغات شما کلیک کنند. و با این حساب می توانند درآمد شما از ادسنس را تحت تأثیر قرار دهند.

 

اما در كنار این مزایا این نوع تبلیغات معایبی هم دارند:

1.  درك انگیزه های پیچیده یك انسان برای یك ماشین به صورت کامل غیر ممكن است. به این معنی كه کاربر با واژه ای جستجو می کند كه تمام انگیزه ها و اهداف خود را در آن کلیدواژه خلاصه کرده است!

کاری که یک انسان با تمام هوشی که دارد از انجام آن عاجز است باید توسط موتور جستجو انجام شود یعنی شناسایی انگیزه و هدف کاربر از یك کلیدواژه و نمایش تبلیغات مرتبط با آن.

یك كاربر حرفه ای آنقدر كلید واژه هایش را تغییر می دهد تا موتور جستجو به انگیزه واقعی وی پی ببرد برای همین معمولا نتایج اولیه نشان دهنده این است كه آیا انگیزه اصلی از جستجو درست شناسایی شده است یا نه؟ به همین خاطر نوعی نابینایی هم در موتورهای جستجو دیده می شود.

2.برخی از خریدها برنامه ریزی نشده است و در واقع خریدار در ابتدا به دنبال آن محصول یا خدماتی که خریده نبوده اما وقتی با آن آشنا می شود، به خرید آن علاقمند می شود.

روش موثر دوم، “تبلیغات بر اساس علاقه مندی مخاطب” است.

استدلال آن هم به این صورت است كه اگر فردی مثلا به عكاسی علاقمند باشد احتمالا به تبلیغ دوربین عكاسی بیشتر توجه می كند. اما از كجا باید دانست افراد چه علاقمندی هایی دارند؟

این روش، به دلیل امكاناتی كه با وجود اینترنت فراهم شده، شكل گرفته است. اینترنت این امكان را فراهم كرده است تا سایتهای اینترنتی مخصوصا شبكه های مجازی مانند فیسبوک، توییتر، پینترست و … اطلاعات و علاقه مندی های مخاطبان را جمع آوری كنند.

خیلی از ما فکر می کنیم که تبلیغات به خودی خود می بایست منجر به افزایش فروش شود اما این تفکر تا چه حد صحیح است؟

اگر بخواهیم صادق باشیم باید این طوربگوییم که تبلیغاتی که بدون برنامه ریزی وخود به خود منجر به افزایش فروش شود کاملا به صورت اتفاقی این نتیجه را رقم زده است.

اکثر صاحبان کسب وکارهای اینترنتی به خصوص فروشگاه های اینترنتی به این صورت عمل می کنند که با طراحی یک یا  چند بنر تبلیغاتی، یک یا چند پوستر، تصویر مرتبط با محصول ،پرداخت هزینه به وب سایت ها (مخصوصا وب سایت های دانلود و مجله های اینترنتی )وقرار دادن بنرهای تبلیغاتی ویا اجاره کردن پست های ثابت (مطالبی که به صورت ثابت بالاتر از مطالب دیگر در سایت دیده می شود )ارسال ایمیل تبلیغاتی ویا راه های دیگر تبلیغ محصول یا خدمات خود می پردازند وبا فروش وارائه خدمت وکسب سود مجددا روند قبل را تکرار می کنند اما یک سوال اساسی ؛ با قطع این روند چه تغییری در فرایند فروش به وجود می آید؟

آیا وب سایت ان ها همچنان به فروش ادامه خواهد داد و یا نفس فروش آن ها از شماره خواهد افتاد؟

حتما این جمله را شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است اما آیا هر نوع تبلیغات اینترنتی سرمایه گذاری است ؟مسلما خیر !تبلیغات به شکلی که بیان شد یک پروسه ی به هم پیوسته ی هزینه براست که با قطع آن کسب وکار دچار مشکل اساسی خواهد شد. چه بسیار کسب وکارهایی بودند که در ماه ها یا سال های اول فعالیت خود به دلیل توانمندی مالی صاحبان آن ها با تبلیغات بسیار، خود را مطرح کردند واما با کم شدن توان مالی ویا برنامه ریزی غلط و قطع تبلیغات به فراموشی سپرده شدند.

اما چاره کار چیست؟ باید چه کار کرد تا بتوان تجربه ی موفقی از تبلیغات داشت؟

برنامه ریزی کلید موثری در موفقیت است ! این اصل در این مورد هم کاملا صدق می کند. البته در این جا منظور از برنامه ریزی یک طرح منسجم وجامع از راه های تبلیغاتی ،اهداف، مخاطبین، نتایج مورد انتظار،راه های سنجش نتایج ،رسانه های مورد استفاده، هزینه ها، مدت زمان هر یک از برنامه های تبلیغاتی و... است .

در یک برنامه ریزی تبلیغاتی شما باید ابتدا مخاطبین واهداف تبلیغات را مشخص کنید قرار است پیام تبلیغات خود را با چه کسانی در میان بگذارید ؟ واین پیام قرار است چه تاثیری روی آن ها بگذارد ؟ به طور مثال یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی را در نظر بگیرید مخاطبین این وب سایت کسانی هستند که بیشتر از باقی افراد به سلامت و بهداشت خود اهمیت می دهند. بیشتر این افراد در جامعه ما بانوان هستند. یک فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی می تواند انواع واقسام محصولات را داشته باشد. تعداد بسیار بالایی از برندها وکالاهای مختلف. مسلما نمی توان همه ان ها را در یک برنامه تبلیغاتی (به جز در همکاری در فروش)به مخاطبین معرفی کرد مثلا فرض کنید که این برنامه تبلیغاتی همزمان با فصل تابستان آغاز خواهد شد .



نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 1395/04/23 زمان : 16:36 بازدید : 120 نویسنده : انیم

آهن یکی از پرکاربرد ترین فلزات در جهان محسوب میشود.قیمت جهانی سنگ آهن بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن تعیین میشود.همچنین قیمت آهن به دلیل تاثیر زیاد آن بر قیمت مسکن از مسائل حائز اهمیت در کشور است. 

به طور کلی عوامل زیادی در قیمت محصولات فولادی تاثیر گذار هستند.یکی از مهمترین عوامل افزایش یا کاهش نرخ ارز است. به خصوص در سالهای اخیر نرخ دلار که با نوسانات زیادی روبه رو بوده است،تاثیر زیادی در نوسانات قیمت آهن داشته است، به طوری که کنترل روزانه و ساعتی تغییرات قیمت ارز جزو امور روزانه و بدیهی فعالان بازار آهن شده است یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار،نرخ جهانی فولاد است که به صورت مستقیم بر بازار آهن در کشور تاثیرگذار نیست چرا که باید در نرخ ارز ضرب شود.

 موجودی بنادر کشورهای صادر کننده سنگ آهن تاثیر زیادی بر قیمت آهن دارد به طوری که رشد آن قیمت سنگ آهن را کاهش میدهد.موجودی انبارهای فولادسازان نیز تاثیر غیر مستقیم بر بازار سنگ آهن خواهد داشت. همچنین پارامترهای متعدد دیگری مانند شاخص تولید ناخالص داخلی،قیمت های نفت خام، آلومینیوم، طلا،نرخ بهره،نرخ تورم،ارزش سهام و میزان تولید آهن در نوسانات نرخ آهن تاثیر گذار هستند. آلیاژها را با توجه به فلز پایه‌شان به دو دستهٔ آهنی و غیرآهنی تقسیم می‌کنند. آلیاژهای آهنی، آلیاژهایی هستند که فلز پایه در آن‌ها آهن است. 

از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فولاد اشاره کرد. در مقابل، تمام آلیاژهایی که فلز پایه در آن‌ها، فلزی غیر از آهن است، آلیاژهای غیرآهنی خوانده می‌شود. فلز پایه در این آلیاژها آهن است. بسته به میزان کربن ترکیب شده در آن، به دو دسته فولادها و چدنها تقسیم می‌شوند.وجود کمتر از ۲ درصد تا ۰٫۰۲ کربن در آهن، فولاد را به وجود می‌آورد. اضافه کردن عناصر دیگر غیر از کربن، هرکدام خواص متفاوتی به فولاد می‌دهد.

 منگنز سبب سختی فولاد، نیکل باعث جلوگیری از خوردگی فولاد، تنگستن باعث محکمی و وجود کروم و نیکل سبب ضدزنگ شدن فولاد می‌شود. آهن ورزیده نیز آلیاژی است با کربن کم که در ساختن میخ پرچ، لوله آب، زنجیر و غیره به کار می‌رود.وجود بیش از ۲ تا ۶ درصد کربن در آهن، تشکیل چدن می‌دهد.

 آلیاژ و قیمت آهن

 فلز پایه در این آلیاژها، فلزی غیر از آهن است. مفرغ، برنج و بسیاری آلیاژهایی که می‌شناسیم، آلیاژهای غیرآهنی هستند. امروزه بیشتر چیزهای فلزی که استفاده می‌کنیم از آلیاژها ساخته شده‌اند. کمتر اتفاق می‌افتد که از فلزات به شکل خالص استفاده شوند. 

محصولات کشورهای اروپایی و ایران بیشتر از این نوع می‌باشند. بارزترین مشخصه این نوع تیرآهن اینست که اگر از دو سر تیرآهن به آن بنگرید، ضخامت بال‌های آن در ابتدا و انتها کاملاً یکنواخت می‌باشد. به طور معمول نقشه ساختمان هایی که توسط مهندسین کشورمان تهیه می‌گردد بر اساس این استاندارد بوده و لذا این نوع تیرآهن از محبوبیت بیشتری در میان مشتریان برخوردار است. البته نوع این فلز که در نظر گرفته باید توجه داشت که قیمت تیرآهن اصفهان نسبت به بقیه مناطق متفاوت باشد.

۲ – استاندارد INP

تیرآهن هایی که بر اساس این استاندارد تهیه تولید می‌شوند بیشتر محصولات کشور چین و روسیه می‌باشند. مشخصه بارز آن ؛ نازکی بال‌ها در ابتدا و ضخیم شدن تدریجی آن در انتها می‌باشد، به طوری که اگر از سر تیرآهن به دقت به آن بنگرید شیب ملایمی را در ضخامت بال‌ها مشاهده خواهید نمود.

انواع تیرآهن‌های وارداتی موجود در بازار ایران در حال حاضر از هر دو نوع استاندارد در بازار ایران موجود می‌باشد. تیرآهن‌های IPE وارداتی بیشتر مربوط به کشورهای لهستان، اسپانیا، آلمان و همچنین کشور کره می‌باشد . البته تیرآهن IPE کشور چین و روسیه نیز در بازار موجود است، ولی از آنجایی که این دو کشور از هر دو نوع استاندارد تیرآهن تولید نموده‌اند، لذا مصرف کنندگان محترم بعضی مواقع در تشخیص IPE یا INP بودن محصول این دو کشور دچار مشکل شده و بسیار پیش آمده که پس از خرید و تخلیه کالا در محل ساخت و یا بدتر از این، پس از نیمه ساخت متوجه شده‌اند که تیرآهن‌های مورد استفاده آن‌ها از نوع INP بوده است ، حال آنکه نقشه آن‌ها بر اساس IPE طراحی شده و دچار ضرر و زیان می‌گردند. البته اگر نقشه در ابتدا بر اساس INP طراحی شده باشد عکس این قضیه نیز صدق می‌نماید.

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 1395/04/09 زمان : 20:19 بازدید : 151 نویسنده : انیم

 

شاید این اولین سوالی باشد که هنگام فکر کردن به بازاریابی و تبلیغات به هن شما خطور می کند. گزینه های پیش رو برای پاسخ به این سوال، هرسال، هر ماه و یا حتی هر روز درحال افزایش است. با این تفسیر و با این گستردگی در انتخاب، شما چه گزینه ای را انتخاب میکنید؟! کدام روش تبلیغ و بازاریابی بهترین نتیجه را برای تجارت شما بهمراه خواهد داشت؟!هدف شرکت ها و سازمانهای بزرگ از انجام تبلیغات، اشاعه نام تجاری، و ایجاد شناخت، برای آینده است. اما کسب و کارهای کوچک، توان مالی انجام تبلیغات وسیع را ندارند. طرف مقابل خود که قرار است از آن‌ها محصول را خریداری نمایند داشته باشند، با اطمینان و اعتماد بیشتری در این راه گام بر می‌دارند.  در عوض، تبلیغاتتان را طوری طراحی کنید که فروش در زمان حال اثر بگذارد. یک روش برای اینکار، آنست که همواره در تبلیغات خود، پیشنهادهای تجاری به نفع مشتریانتان ارائه کنید. این یک راه مناسب برای جلب نظر مشتریان بالقوه است.

تبلیغات اینترنتی در سایت های مرتبط با محصولات و خدمات

تبلیغات هدفمند همیشه بازده بالایی دارد . سایت های خبری ؛ بازی و سرگرمی ؛ تجاری و . .  تبلیغاتی هستند که بصورت تخصصی در مورد محصولات و خدمات شما تبلیغات و بازاریابی انجام میدهند . چنانچه تعرفه تبلیغات در اینگونه سایت ها برای شما مناسب است ؛ درنگ نکنید

 با توجه به گستردگی روشها و رسانه های موجود برای تبلیغات و همچنین ارائه گسترده و هرروزه روشهای نوین بازاریابی سوال اصلی که باید پاسخ داده شود این است: ” کدام روش تبلیغات، برای تجارت شما بهترین و موثرترین است؟”امروزه پیام اصلی برای هر سازمان خدماتی ، اقتصادي  و تجاری تلاش و کوشش برای دگرگونی در کلیه زمینه های کاری اعم از ارائه کالاو خدمات روش های جمع آوری و توزیع سیستم حمل و نقل و بالا بردن سطح احترام به مشتریان یا مشتری مداری است و نهایتا بازاریابی اساس حرکت هر سازمان خدماتی ، اقتصادی و تجاری می باشد.فرد و جامعه به منظور رفع نیازمندی های خود هر روزه در مقابل دادو ستد و مبادله کالا ها و خدمات قرار می گیرد به سبب این فعل و انفعالات رشته های بازاریاب در میان پدیده های اقتصادی از اهمیت خاصی بر خوردار شده است زیرا اجزاء متشکل آن همبستگی نزدیکی با زندگی روزمره افراد دارد چون به هر طریق شخص مایحتاج زندگی خود را از بازار خریداری می نماید و خود فروشنده یا عرضه کننده خدمتی است و بازار و عوامل آن همواره در تماس دائم می باشد.

پاسخ به این سوال بسیار سخت است زیرا متغیرها و فاکتورهای زیادی هستند که باید مد نظر قرار گیرند. در اینجا با بررسی فاکتورهای مهم، سعی داریم به پاسخ مناسب دست یابیم. مهمترین فاکتورهایی که باید به آنها توجه کرد از این قرار هستند.

 گفتار و مکالمه خود را تقویت کنید.سخنرانی یا نمایش مطلب فکر شده ای داشته باشید که در مورد صنعت شما اطلاعات بدهد و در باشگاه ها و گروه های محلی، سازمان های حرفه ای و غیرانتفاعی، در جمع سخنرانی کنید. بدین ترتیب توجه کامل مردم را به خود جلب می کنید و به عنوان کارشناس شناخته می شوید.

از انجاییکه مشتریانتان در صورتیکه از محصول یا خدمات شما راضی باشند، به شما و کیفیت کار شما اعتماد دارند، بهتر است برای جلب مشتریان بیشتری، به آنها تکیه کنید تا غریبه ها. برای ترغیب مشتریان فعلی تان به افرادی که به صورت خواسته یا ناخواسته برای شما تبلیغات کنند، می توانید امکانات و روش های کاری ویژه ای برای آنان ایجاد نمایید. مانند تخفیف های ویژه ادامه کار با آنان. روش دیگر می تواند این باشد که محصولات و یا خدمات جدیدتان را پیش از اینکه اعلان عمومی نمایید، به آنان معرفی نمایید.

به همین دلیل است که انتخاب صحیح روش تبلیغات بسیار حیاتی است. شما نه تنها باید برتری محصول و خدمات خود را نشان دهید، بلکه باید نوعی رابطه احساسی با مشتریان خود برقرار کنید به طوری که مشتریان از ارتباط با برندشما لذت ببرند.

با یافتن شرکای دیگر از بین سایر کسب و کارها در برنامه های بازاریابی خود می توانید دامنه کار خود را وسعت ببخشید، در عین حال هزینه شما کاهش می یابد. می توانید شرکای خود را از بین مشاغلی انتخاب کنید که خدمات و محصولات جانبی و مکملی شما را ارائه می دهند و فهرست مشتریان احتمالی خود را با هم ترکیب کرده و حتی در هزینه های تبلیغات با هم شریک شوید. این تاکتیک ها، کم هزینه ولی موثر هستند. هم به گردش کار شما کمک می کنند و هم به شما یاری می دهند که از سرمایه خود در تولید محصولات بیشتر و توجه بیشتر به کارکنانتان استفاده کنید.

مسلما برای ورود به هر حوزه ای شناخت کافی از آن حوزه نیازی اساسی است که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بر این اساس در زیر موارد لازم برای یک تبلیغ موفق اینترنتی مطرح شده است :


راه اندازی وبسایت حرفه ای با هدف اطلاع رسانی

یکی از ابزارهای تبلیغات موثر که امروزه کاربردهای فراوانی دارد وب سایت است. پایگاه های اینترنتی مرزهای جغرافیایی را از بین برده و شما را به دهکده جهانی متصل می کنند. جایی که فاصله ها معنی ندارد. جایی که شما می توانید برند خود را بی دغدغه معرفی کنید

به این ترتیب، مستقل از رسانه ای که استفاده می کنید – تلویزیون، رادیو، روزنامه ، مجله، گفتگوی چهره به چهره و … – شما باید از روشی استفاده کنید که هم برتری ها و منافع استفاده از محصولات و خدمات شما را نشان دهد و هم با مشتریان شما ارتباط احساسی برقرار کند.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 1395/04/08 زمان : 11:32 بازدید : 214 نویسنده : انیم

مشخص کردن کارهایی که در زندگیتان حقیقتاً عاشق انجامشان هستید، بهترین راه برای یافتن مقصود و عشقتان در زندگی است. ممکن است در ابتدا متوجه منظور این کار نباشید، اما همۀ کارهایی شما از انجامشان لذت می‌برید، بخشی از مسیرتان در رسیدن به هدف است، در نتیجه قلم و کاغذی پیدا کنید و شروع به نوشتن کنید.اما خبر خوب اینکه اگر در زندگی سردرگم شدید، شانس این را دارید که به اهداف بزرگی که در ذهن دارید دست پیدا کنید. برای این منظور میتوانید به همین روال زندگیتان را ادامه دهید تا کم کم هدف تان را پیدا کنید.

سوال

چه چیزهای باعث گم کردن هدف در زندگی می شود

۱- هنوز اون سوال سخت رو از خودت نپرسیدی خودشناسی شکل‌های مختلفی داره، ولی برای شروع می‌تونی با خودت تنها بشینی و این سوالات رو از خودت بپرسی. سعی کن توی این آزمایش جواب‌های منطقی رو کنار بذاری و روی تمایلات خودت تمرکز کنی و به حرف دلت گوش بدی. سعی کن افکار خودت رو یادداشت کنی. یادداشت کردن افکار باعث می‌شه که این افکار در ذهن خود آگاه و ناخود آگاه ذخیره بشن. اگر ممکنه، این آزمایش رو بیرون از خونه و در فضای آزاد انجام بده. محیط ارگانیک می‌تونه هم بهت انگیزه بده و هم آرامش بیشتری بهت منتقل بکنه. چه چیزی بهت انرژی می‌ده؟ به عنوان مثال: موسیقی، ورزش کردن، هنر، تمیز و مرتب کردن، سازماندهی به اشیا، نوشتن و… اگر محدودیتی وجود نداشت زندگی خودت رو چطور طراحی می‌کردی؟ دوست داری توی زندگی چه کاری انجام بدی؟ چه اقدامات کوچیکی می‌تونی همین حالا انجام بدی که تو رو به اهداف خودت نزدیک‌تر کنه؟ وقتی که فهمیدی چه فعالیت‌ها و اهدافی بهت قوت می‌ده، همین اهداف و فعالیت‌ها رو توی زندگی روزانه یا هفتگی خودت به کار ببر. این اولین قدم‌ها برای رسیدن به زندگی دلخواه خودت هست.

۲- هنوز از نقاط قوت منحصر به فرد خودت استفاده نکردی قدر شخصیت خودت و نقاط قوت منحصر به فردی که داری رو بدون. هیچ کس توی دنیا وجود نداره که بتونه کاری که تو انجام می‌دی رو انجام بده، هیچ کس نیست که بتونه خود تو باشه. به این فکر کن که چه استعدادهایی داری؟ چه نقاط قوتی تو رو از دیگران متمایز کرده؟ چطور می‌تونی از این توانایی‌ها برای رسیدن به زندگی مورد نظر خودت کمک بگیری؟

۳- هنوز برای خودت اهداف روزانه تعیین نکردی برای خودت یه هدف برای هر روز از زندگی مشخص کن، هدفی که بتونه بهت کمک کنه که هر روز یه قدم به زندگی دلخواه خودت نزدیک‌تر بشی. به عنوان مثال: امروز بین زندگی کاری و شخصی خودم توازن برقرار می‌کنم امروز سعی می‌کنم شاد باشم امروز سعی می‌کنم قوی و قدرتمند باشم امروز سعی می‌کنم در زمان حال زندگی کنم پیشنهاد می‌کنم این اهداف رو روی کاغذ بیاری و اون کاغذ رو همیشه دم دست خودت داشته باشی تا در طول روز با نگاه کردن به اون هدف به خودت یادآوری کنی که باید به اون هدف برسید.

۴- خودت مانع خودت می‌شی با اینکه شاید غیر منطقی به نظر برسه ولی ما بعضی وقت‌ها خودمون مانع خودمون می‌شیم و به خومون اجازه نمی‌دیم که به اهداف مورد نظرمون دست پیدا کنیم. افکار منفی خودت رو یادداشت کن و بعد فکر کن و ببین چه اتفاقاتی توی زندگیت باعث شده که چنین افکاری به ذهنت بیاد. بعضی از این افکار منفی می‌تونه شامل این موارد بشه: شک و تردید بهانه جویی نداشتن اعتماد به نفس

۵- به صدای درونت گوش نمی‌دی وقتی بتونی به ندای درونی خودت و آرزوهای خودت گوش بدی، می‌تونی زندگی واقعی خودت رو به ایده‌آل‌های خودت نزدیک کنی. اما اگر این صداهای درونی رو نادیده بگیری و بهشون گوش ندی هیچ تغییری توی زندگیت ایجاد نمی‌شه.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 1395/04/08 زمان : 11:27 بازدید : 136 نویسنده : انیم

در میان انبوه سایت‌های ثبت شده، هنوز هم پسوند com. محبوب‌ترین و پرتقاضاترین است. البته بسیاری از سایت‌های ثبت شده نیز هرگز به مرحله استفاده نرسیده‌اند!امروزه با گسترش ارتباطات و فناوری های نوین اطلاعاتی در جهان و با کمرنگ شدن بعد زمان و مکان، شاهد تحدید مرزهای جغرافیایی و سیاسی میان ملت ها هستیم. در این میان استفاده گسترده و روز افزون از اینترنت، شبكه های اجتماعی مجازی و وب سایت های اینترنتی را به یکی از اصلی ترین و در عین حال مهمترین ابزارهای اعمال قدرت نرم در دنیا تبدیل کرده است

بر اساس گزارش «خلاصه صنعت نام دامنه‌های اینترنتی» که از سوی مرکز Verisign منتشر شده است، تعداد دامنه‌های اینترنتی ثبت شده در جهان تا پایان فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی از مرز ۲۵۲ میلیون عدد گذشت. در این گزارش آمده است که تنها در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از ۶ میلیون دامنه اینترنتی ثبت شده ‌است.
در آمار سازمان داده ها و آمار اینترنت ذکر شده است که ایران با داشتن 33 میلیون و 200 هزار کاربر که معادل 43 درصد جمعیت 77 میلیونی ایران هستند، مقام سیزدهم تعداد کاربران اینترنتی جهان را به خود اختصاص داده اند و جزو بیست کشوری هستند که کاربران اینترنتی زیادی دارند.
همچنین در آمار فوق کشور انگلیس به عنوان کشوری که بیشترین درصد کاربران اینترنت نسبت به جمعیت کل را دارد شناخته شده است. 82.5 درصد جمعیت انگلیس از اینترنت استفاده می کنند در حالیکه تنها 6.9 درصد از جمعیت یک میلیارد و 173 میلیونی کشور هند جزو کاربران اینترنتی محسوب می شوند. بر اساس آمار، از جمعیت حدودا هفت میلیاردی جهان، حدود دو میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و آمار میانگین ضریب نفوذ اینترنت در جهان معادل 28.7 درصد است و از ده سال پیش کاربران پنج برابر شده است.

همچنین گفته شده است که ۱۵ میلیون دامنه اینترنتی هم با پسوند net. ثبت شده است. پسوندهای com. و net. به عنوان محبوب‌ترین پسوندهای اینترنتی (TLD) محسوب می‌شوند و بیشتر دامنه‌های جدیدی که ثبت می‌شوند، بر مبنای آن‌ها هستند. گفته می‌شود که در مجموع ۸ ملیون دامنه اینترنتی com. و net. در فصل چهارم سال ۲۰۱۲ میلادی به ثبت رسیده است که این رقم از ۸ میلیون دامنه ثبت شده در مدت مشابه سال قبل از آن بیشتر است.

لازم به ذکر است که ۲۱ درصد سایت‌های اینترنتی با پسوند com. و net. جزء سایت‌هایی با یک صفحه هستند و ۱۵ درصد آن‌ها هم تنها ثبت شده‌اند و هرگز به عنوان یک سایت عملیاتی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/22 زمان : 15:59 بازدید : 134 نویسنده : انیم

به خاطر وبگاه های مزاحم و گیج کننده، وقت خود را بی حاصل و بیهوده یافتید؟ آنها را مسدود کنید. نه، جدی: آنها را مسدود کنید. تلاش کرده اید تا به نتیجه ای برسید، و دسترسی خودتان به وبگاه هایی که وقت تان را هدر می دهند را غیر ممکن سازید، چون نمی توانید تمرکز کنید چرا که اینترنت بیش از اندازه فریبنده و جذاب است.

متاسفانه در برخی موارد نیز اینترنت برای مصارف نادرست استفاده می‌شود. این مصرف نادرست در شرایط مختلف متفاوت است. برای مثال ممکن است یک سایت اینترنتی برای بزرگسالان مناسب باشد، اما برای کودک ده ساله چندان مناسب نباشد یا ممکن است یک سایت اخبار ورزشی برای استفاده در منزل و در اوقات فراغت مفید باشد، اما مراجعه به آن در محیط کار موجب کاهش بهره‌وری کارکنان شود.شاید متوجه شوید که به طرزی وحشناک دچار کمبود و نقصان اطلاعات هستید. ممکن است شگفت زده شوید از اینکه در پایان هر روز، وقت تان کجا سپری می شود. احتمالا آنها وبگاه های مشخصی هستند – فیسبوک، Reddit، یوتیوب – که حتا بدون آنکه متوجه شوید وقت تان را می ربایند. چنانچه تصور دور ساختن اعتیاد به این وبگاه ها از خودتان ممکن نیست، شیوه هایی برای مسدود ساختن آنها به طور کامل وجود دارد، که در این فرضیه به شما اجازه انجام این کار را می دهند.

هشدارهای مرورگر شما

اولین روش تشخیصی که میتوانید از آن استفاده کنید ، هشدارهایست که مرورگر شما میدهد . اکثر مرورگرهای امروزی دارای سیستم های حفاظتی کارآمدی هستند که یا توسط شرکت سازنده تقویت میشوند و از طریق بانک اطلاعاتی قدرتمند شرکت های امنیتی پشتیبانی میشوند که البته ناگفته پیداست که روش دوم بهتر و قابل اطمینان تر است .

 هشدارهای شرکت های امنیتی

این روش شاید زیاد با طبع افراد بی حوصله و کسانی که به بحث امنیت علاقه ای ندارند ، نباشد . ولی افرادی که اخبار مربوط به مسائل امنیتی ، بلاگ ها و تحلیل بدافزارها را دنبال میکنند ، احتمالا یکی از کسانی هستند که از این روش نیز به عنوان سد دفاعی دیگری استفاده خواهند کرد . در بلاگ شرکت ها و اخبار دنیای امنیت ، روزانه سایت های زیادی به عنوان سایت های مخرب اعلام میشوند . معرفی یک سایت در بلاگ این شرکت ها میتواند حائز اهمیت زیادی باشد . چون وبسایت معرفی شده حتما دارای درجه خطر بالایی بوده است که با قید نکات فنی مورد بحث و بررسی در بلاگ شرکت مذکور قرار گرفته است .

 

هرچند، راه نهایی برای پرهیز از حواس پرتی ها و مزاحمت ها، خویشتن داری و تسلط بر خودتان است. ابزاری هایی که در پایین به طور خلاصه به آنها می پردازم این کار را اندکی آسان تر می سازند، یعنی مسدود ساختن وبگاه هایی که دیگر موجب حواس پرتی و پریشانی شما نمی شوند و حداقل یک یادآوری برای شما است تا بدانید که چرا باید تمرکز کنید. چنانچه پیش از این از خویشتن داری و تسلط بسیاری بر خودتان برخوردارید: نیازی به هیچ یک از این نکات ندارید. هرچند، اگر آن (تسلط برخود) را نداشته باشید، به نظر نمی رسد که بتوانید آن را ایجاد نمایید، از مرحله ۱ شروع کنید و تا زمانی که به نتیجه دست یابید دست از کار و تلاش برندارید.

 راهکارهای مبتنی بر مرورگر

چنانچه مدت زمان کافی بگردید، راهکارهای مبتنی بر مرورگر بسیاری را خواهید یافت: خدماتی که وبگاه های خاصی را تا مدت زمانی که نیاز دارید مسدود می سازند. StayFocused برای کروم موجود است، و Productivity Owl (بوف سودمند) پسر عموی الهام گرفته از حیوانات او، که به سرعت فرود می آید تا شما را از اتلاف وقت تان بازدارد. برای کاربران فایرفاکس Leechblock وجود دارد، که به همان شیوه کار می کند. تمامی آنها به شما اجازه می دهند تا فهرستی از وبگاه های بیهوده ای که می خواهید مسدود شوند را اضافه نمایید.

مشکل با این راهکارها آن است که، چنانچه تسلط کافی بر خود نداشته باشید، اینها به راحتی قابل دور زدن هستند. چرا که تمام کاری که نیاز دارید انجام دهید باز کردن مرورگر دیگری است – یا حالت ناشناس (Incognito) را فعال سازید – و شما دوباره به تمامی وبگاه های مزاحم و بیهوده دسترسی کامل خواهید داشت. چنانچه تنها یک یادآوری ملایم و مهربانانه برای بازگشت به کارتان درست پیش از سقوط در این ورطه، تمام آن چیزی است که نیاز دارید این عالی است، اما برخی افراد به بیشتر از اینها نیاز دارند.

 راهکارهای سیستم گسترده

چنانچه مسدود ساختن وبگاه های مزاحم از یک مرورگر کافی نیست، خبر خوب اینکه: شیوه های سیستم گسترده (system-wide) برای مسدود ساختن وبگاه هایی که آنها را مزاحم می شناسید وجود دارند. شما می توانید فایل میزبان ها را ویرایش کرده تا وبگاه های خاصی را به طور کامل مسدود سازید، اما گزینه ها و انتخاب های دیگری وجود دارند. به عنوان مثال، Cold Turkey به شما اجازه می دهد تا وبگاه های مزاحم سیستم گسترده ای را در ویندوز مسدود سازید. تنها برنامه هایی که موجب مزاحمت و پریشانی برای شما هستند را فهرست کرده، و مقدار زمانی را که می خواهید از آنها دور بمانید را تعیین کنید، و دیگر همه چیز به خوبی پیش می رود. چنانچه از این برنامه خوشتان نمی آید می توانید Any Weblock و Self Restraint را نیز بررسی نمایید؛ Self Restraint حتا بر روی لینوکس کار می کند.

کاربران مک می بایست SelfControl را بررسی نمایند، که وبگاه های خاصی را برای مدت زمان مشخصی به طور کامل مسدود می سازد.

البته راهکارهایی همانند این نیز کامل و بی عیب نیستند. شما می توانید به سادگی از رایانه تان کنار کشیده و تبلت تان را بردارید، و این محدودیت را دوباره دور بزنید. اگر شما چنین فردی هستید، به مرحله بعدی بروید.

راهکارهای مبتنی بر روتر

هنوز هم مزاحمت و حواس پرتی وجود دارد؟ حداقل بپذیرید که مشکل دارید. دو شیوه اصلی وجود دارند که بتوانید وبگاه های مزاحم را با استفاده از روتر تان مسدود سازید. بیاید آنها را بررسی کنیم.

الف) OpenDNS

به شما نشان داده ایم که چگونه وبگاه های نامناسب را با استفاده از خدمات سپر خانواده OpenDNS مسدود سازید. شما همچنین می توانید از خدمات خانگی OpenDNS استفاده کنید تا وبگاه هایی که می توانند یا نمی توانند بر روی شبکه خانگی تان دیده شوند را پیکربندی نمایید. شما به ثبت نام برای یک حساب کاربری (رایگان) و تغییر تنظیمات DNS بر روی روتر تان نیاز خواهید داشت. چنانچه مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، راهنمایی های گام به کام OpenDNS برای هر گونه روتری را بررسی نمایید.

هنگامی که همه چیز را تنظیم و راه اندازی کردید، به سادگی وارد OpenDNS شوید، به سوی صفحه پالایش (filtering) روید و وبگاه هایی که می خواهید مسدود شوند را بیافزایید. از حالا به بعد، هر فردی که از شبکه تان استفاده می کند قادر به دسترسی به این وبگاه ها نخواهد بود.

اکنون شروع به کار می کنیم.

ب) روتر تان را پیکربندی کنید

این فکر و اندیشه را دوست دارید، اما نمی خواهید برای یک حساب کاربری ثبت نام کرده یا از OpenDNS استفاده کنید؟ با بیشتر روتر ها شما می توانید بدون نیاز به OpenDNS یا خدماتی همانند آن، وبگاه های خاص را خودتان مسدود سازید. مدارک و مستندات روتر تان را بررسی نمایید تا ببینید که آیا این امکان پذیر است؛ در بیشتر موارد این در زیر بخشی به نام “محدودیت های دسترسی” قرار خواهد داشت. این بسته به سازنده روتر تان متفاوت خواهد بود، پس مدارک و مستندات روتر تان را بررسی نمایید (یا تنها شماره مدل آن را جستجو کنید).

چنانچه DD-WRT را روی روتر تان نصب کرده اید – احتمالا می بایست این کار را بکنید – می توانید وبگاه های خاص را با استفاده از فهرست محدودیت های دسترسی (Access Restrictions) مسدود سازید. تنها به “خدمات پالایش/ نشانی های وب/ واژه کلیدی” (Filtering Services/URLs/Keyword) بروید و سایت های مزاحم را به فهرست سیاه اضافه نمایید. وبگاه ها برای هر دستگاهی بر روی شبکه تان بی درنگ مسدود خواهند شد، اما شما همچنین می توانید آن را پیکربندی کنید تا در طی مدت زمان خاصی مسدود سازد یا…

روتر وسوسه برانگیز تان را جدا سازید

آیا تمام اینها کافی نیست؟ همواره یک گزینه اساسی وجود دارد: قطع ارتباطی کامل. روتر تان را به طور کامل از وب جدا سازید و به کارتان ادامه دهید. ناشیانه است، البته، اما جواب می دهد.

متاسفانه، اگر بخواهید این کار را انجام دهید این یکی هم جواب خواهد داد: همیشه این امکان وجود دارد که روتر تان را دوباره وصل کنید یا به سادگی گوشی هوشمند تان را بردارید و به همان مزاحمان دسترسی یابید.

نظم و انضباط

در نهایت چنانچه شما فاقد نیروی اراده برای پرهیز از وبگاه های مزاحم و بیهوده هستید، هیچ یک از این تدابیر جواب نخواهد داد. شما قادر خواهید بود راهکاری برای هر سیستمی که برای خودتان تنظیم و راه اندازی کرده اید پیدا کنید، مگر اینکه فرد دیگری را بیابید تا یک سیستم را تنظیم و راه اندازی کند و گذرواژه را در اختیارتان قرار ندهد، چرا که همواره این امکان برایتان وجود خواهد داشت تا به مزاحمان محبوب تان دست یابید.

اما تنظیم محدودیت ها همانند گذاشتن این موانع، تنها به شما فرصت کافی می بخشد تا به خود یادآوری کنید که چرا نیاز به تمرکز دارید. و گاهی اوقات این تمام آن چیزی است که نیاز دارید. برخی از ما بیش از دیگران نیاز به موانع داریم، به همین دلیل من به چهار مرحله به طور خلاصه پرداخته ام. از یکی از آنها که به شما جواب می دهد استفاده نمایید.

استفاده از آنتی ویروس آواست

آنتی ویروس ها وظیفه برقراری امنیت برای شما را دارند و مسدود کردن سایت های خطرناک نیز میتواند جزوی از کار آنها باشد . دلیل اینکه در این قسمت از آنتی ویروس آواست استفاده میکنم ، تبلیغ آن نیست . تنها به این دلیل است که آنتی ویروس فعلی مورد استفاده بنده است . پس لطفا دوستان متعصب روی سایر آنتی ویروس ها به بنده خرده نگیرند .در آنتی ویروس آواست نسخه ۶ قابلیتی به نام Site Blocking وجود دارد که از پنل سمت چپ و در قسمت Additional Protection قابل دسترسی است ( به صورت دقیق اطلاع ندارم که این قابلیت در نسخه های قبلی آواست وجود دارد یا نه ) .در اینجا کافیست روی دکمه Add کلیک کرده و آدرس سایت مورد نظر را در کادر موجود وارد کنید .

 

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 1395/03/20 زمان : 7:02 بازدید : 134 نویسنده : انیم

 

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید. وقتی فیس‌بوک توسط مارک زاکربرگ راه اندازی شد، چیزی شبیه به آن در وب وجود نداشت او از این راه به ثروت ۱۷.۵ میلیارد دلاری رسده است!

خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و... شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

وبلاگ و مجله با تبلیغات آنلاین:

میتونید شروع به نوشتن در مورد تخصص خودتون کنید و از همین مقاله ها پول به دست بیارید.نخستین گام، ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، فیلم، مد، کسب و کار و خلاصه هر موضوع مورد توجه‌ است. مطالب شما باید آنقدر جذاب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگان خیلی زیاد شود، کم کم سر و کله‌ شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما پیدا می‌شود.روش دیگر نیز دریافت مقاله تبلیغاتی یا گذاشتن تبلیغات در سایت و دریافت هزینه به ازای کلیک است. در این روش با قرار دادن بنر سایت ها و تعداد کلیکی که روی ان می شود میتوانید درامد کسب کنید. یکی از شرکت های که امکان این کار را در کشور خودمان ایجاد کرده است تبلیغات آنلاین ای‌نتورک هست. با ثبت نام و دریافت کد میتونید درآمد داشته باشید. البته اگر بتونید وبلاگ رو برند خوبی بسازید قادر هستید از تبلیغات اینترنتی بیشتر استفاده کنید و مبالغ بالاتری رو مستقیم بدست بیارید.

فیلم و عکس بفروشید

برای یکی از راهکار ها میتوایند روی فروش عکس و فیلم حساب کنید.تقریبا بیشتر کاربران اینترنت محتواهای رسانه‌ای تولید می‌کنند. بر اساس تازه ترین گزارش ها، تخمین زده می‌شود روزانه ۳۷۵ میلیارد عکس دیجیتال گرفته می‌شود و هر دقیقه ۷۲ ساعت ویدئو در یوتیوب آپ‌لود می‌شود! آیا می‌دانستید که می‌توانید از این عکس‌ها پول درآورید؟ سایت های زیادی امروزه هستند که در زمینه فروش عکس ها به شما کمک میکنند. البته انتظار نداشته باشید عکس های ساده و با کیفیت موبایل شما خوب بفروش برسد. اما اگر کمی خلاقیت و یک دوربین خوب داشته باشید میتونید کسب درآمد اینترنتی خودتون رو شروع کنید. از سایت های مطرح جهانی در این زمینه میتوان شاتر استوک را نام برد

تایپ فری لنسینگ :

فری لنسینگ چیست؟ تعریف عام آن میشود سایت هایی که کارمن و کارفرما را بهم  ارتباط میدهد به صورت آنلاین. مانند: وبسایت پونیشا
اگر علاقه به نوشتن دارید، یا احساس میکنید میتونید از عهده کار های نوشتنی بربیایید میتونید خودتون را به عنوان یک نویسنده در سایت های فری لنسینگ معرفی کنید.
البته این تمام ماجرا نیست !
شما حتی میتونید پا فراتر بزارید و سایت خودتون رو بزنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما میشه… یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید… به همین سادگی !

یک مربی ورزشی آنلاین شوید :

 مگه میشه؟ البته! خیلی وقت است که حتی در کشور خودمون ایران اکثر چیز ها مانند مربی ورزشی اینترنتی هم شده.
آیا احساس میکنید چیزی از فیتنس و بادی بیلدینگ بلدید؟ عالی است! امروزه به لطف شبکه های اجتماعی همه در دنیای اینترنت، دنبال توصیه ها و مشاوره هایی برای زیبایی اندام و فیتنس و … هستند.
شما هم با وسایل ارتباطات اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس آپ، وایبر و … میتوانید کارتان را شروع کنید.
برای تبلیغات میتوانید از Twitter, Facebook,Pinterest ,LinkedIn , Google+ و البته وبسایت یا وبلاگ خودتون استفاده کنید. اگر پیغام درست و روشنی دارید میخواهید انتشار دهید حتما مردم خواهند آمد و از وبسایت شما بازدید خواهند کرد.
این ایده برای مربی هایی که نمی خواهند تو ترافیک تهران ازین باشگاه به آن باشگاه بروند و ساعاتی طولانی را در باشگاه سپری کنند بهترین ایده است. اما یادتان باشد… برای شروع باید تا مدت زمان معینی رایگان کار کنید (مطالب و پست های رایگاه منتشر کنید) تا مردم شما را بشناسند و بعد به شما اعتماد کنند بخواهند به شما پول پرداخت کنند.

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین روش های که البته باید درست پیاده سازی بشه و لازمه داشتن کمی اطلاعات در این زمینه است.لازمه آن داشتن یک دامین و هاست داشتن دانش و مهارت طراحی سایت و همچنین داشتن کالاهای برای فروش است کالای اکثر این فروشگاهها سی دی و کتاب است اگر شما بتوانید سی دی های خفن و به روز و یا کتابهای نایاب و پرطرفدار جور کنید و یا بتوانید کالاهای آنتیک (بد نیست عجیب غریب هم باشه) تا مشتری ترغیب بشه بابتش پول بده جور کنید و در سایت خودتان به فروش بگذارید میتوانید تا حدی موفق باشید اساس این روش تبلیغات است شاید بیشتر این فروشگاهها چیزی حدود 30 درصد درآمدشان را صرف تبلیغات میکنند متاسفانه هنوز فرهنگ این فروشگاهها جا نیفتاده یعنی میان مثلا یه فندک رو این قدر قشنگ تبلیغش میکنند و به قیمت مثلا 10 هزار تومن میفروشن یا یه سی دی رو 15 هزار تومن آخرش هم وقتی به دستت میرسه میبینی سی دی رایتی بوده ! البته در صورت موفقیت این روش درآمد نسبتا بالاتر و کم دردسرتری نسبت به دیگر روشها دارد و بعد از طراحی سایت و هزینه کردن مبلغی به عنوان تبلیغات دیگر کار خاصی به جز چک کردن سفارشات در اینترنت ندارید البته افراد خیلی کمی به این روش دست میزنند.

ایجاد یک محصول

حتما در تبلیغات روی سایت ها دیده اید که آموزش های مخلفی برای فروش قرارد داده شده است. این موراد را اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید آن ها را به محصولات آموزشی تبدیل کنید و بفروشید، امروزه افراد تشنه اطلاعات و یادگیری می باشند و برای آن پول خوبی را پرداخت خواهند کرد، به شرط آنکه شما هم محتوای مناسبی تولید کنید، شما می توانید این محصولات را در قالب فایل های صوتی، فایل های ویدئویی، کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین ، وب بینار و حتی جزوه های چاپی ارائه دهید و بفروشید.

در کسب درآمد از اینترنت هیچ حد و مرزی وجود ندارد. سقف موفقیت شما بی نهایت است و فقط به میزان تلاش و بلند اندیشی شما بستگی دارد. در این حرفه بر خلاف شغل های معمولی که حقوق شما کاملا محدود است، هروقت بخواید می توانید شروع کنید و ساعت و محل کار به خودتان بستگی دارد. اینجا می توانید هر چه قدر که دوست دارید از اینترنت درآمد کسب کنید.در این محصول آموزشی در کنار آموزشهای کاربردی که در زمینه کسب درآمد از اینترنت و درآمدزایی از آن پرداخته می شود روشهای کسب درآمد در منزل و مشاغل پردرآمد خانگی نیز به شما آموزش داده می شود.

اگر روشی دیگر می شناسید با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید :)

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 1395/03/19 زمان : 13:57 بازدید : 161 نویسنده : انیم

آدم‌های خودخواه با دیگران بد رفتار می‌کنن، هیچ دوستی ندارن، و بلد نیستن عاشق بشن. درسته؟ نه، اشتباهه! ذهن ما اینطوری برنامه ریزی شده که اگر نیازهای خودمون رو در اولویت قرار بدیم نشونه بی‌ادبی و ضعف و بی‌شرمی ما هست. برای همین، ما سعی می‌کنیم نیازها و درخواست‌های دیگران رو از نیازهای خودمون مهم‌تر بدونیم تا به این طریق خوبی خودمون رو به دیگران نشون بدیم.

اما در طولانی مدت، اهمیت دادن به خودمون برای رسیدن به اهداف‌مون ضروری و اجتناب ناپذیره. این شش نکته‌ای که در ادامه باهات به اشتراک می‌ذارم رو بخون تا دفعه بعد که اول به خودت اهمیت دادی، احساس گناه نکنی.

چرا آدم‌های خودخواه شادتر و سالم‌تر هستن؟

۱- مهم‌ترین ارتباط تو رو بهبود می‌بخشه

خودخواه بودن یعنی برقراری ارتباط با خودت، یعنی لطف کردن به خودت، یعنی لذت بخشیدن به خودت و عشق ورزیدن به خودت. وقتی چنین رفتاری داشته باشی، داری به خودت ثابت می‌کنی که لیاقت این رفتار خوب رو داری. دیگه برای دوست داشتن خودت احتیاجی به نسخه‌های تجویزی دیگران نداری. با خودت مهربون باش.

۲- یه تصور از شادی بهت می‌ده

تلاش برای جلب رضایت دیگران نهایتا به خستگی، اضطراب و ناامیدی ختم می‌شه. هر کسی در مورد اینکه تو چه کارهایی رو باید انجام بدی یا چه رفتاری باید داشته باشی نظرات مختلفی داره، پس این عملا غیرممکنه که بتونی کاری کنی که همه از دستت راضی باشن. از اون مهم‌تر، اگر همیشه نظرات دیگران در مورد خودت رو مقدم بر نظرات خودت بدونی دیگه نمی‌تونی همون زندگی‌ای رو بسازی که آرزوش رو داری.

۳- عادت می‌کنی که به ندای درونی خودت گوش کنی

وقتی لازم باشه فقط یه نفر (یعنی خودت) رو راضی نگه داری، تصمیم گرفتن هم برات خیلی ساده‌تر می‌شه. این معنیش این نیست که در این صورت همیشه می‌دونی باید چی کار کنی. ولی، وقتی سعی کنی بر اساس علایق خودت تصمیم گیری کنی، با ندای درونی خودت احساس هماهنگی بیشتری می‌کنی. این در واقع مثل یه چرخه خودکفایی می‌مونه.

۴- به کسایی که دوستشون داری اجازه می‌ده که به جای تو، کمی هم به خودشون اهمیت بدن

اینکه مسئولیت کارهای خودت رو خودت قبول کنی، بار سنگینی رو از دوش کسایی که دوستشون داری بر می‌داره. تو با این کارت نشون می‌دی که دیگران لازم نیست خودشون رو به احساسات تو محدود کنن چون تو یه آدم بی‌نیاز هستی. این رفتار تو نشون دهنده این هست که داری چرخه باطل وابستگی رو در وجود خودت از بین می‌بری.

۵- بهت کمک می‌کنه بهتر به دیگران کمک کنی

تو نمی‌تونی چیزی رو به دیگران بدی که خودت نداری. چطوری می‌تونی به دیگران آرامش ببخشی در حالی که خودت آرامش نداری؟ وقتی رشد و آزادی خودت رو در اولویت قرار می‌دی در واقع داری به خودت آرامش می‌دی. بعد از اینکه خودت به آرامش رسیدی می‌تونی این احساس آرامش رو به دیگران هم منتقل کنی.

۶- بهت اجازه می‌ده که دیگران رو مقصر ناراحتی خودت ندونی

زمانی که اولویت تو راضی کردن دیگران باشه (اونم آدم‌هایی که خواسته‌های واقعی‌شون هیچ وقت برات روشن نیست)، بهشون این قدرت رو می‌دی که احساسات تو رو کنترل کنن. این در نهایت به این معنی هست که اگر ناراحت بشی اونا رو مقصر می‌دونی. به همین دلیل نباید به دیگران اجازه بدی شادی یا غمگینی تو رو معین کنن. اینطوری ارتباطات سالم‌تر و بهتری هم با دیگران برقرار می‌کنی.

خودخواهی‌ای که اینجا توی این مقاله در موردش صحبت کردم به معنی مراقبت کردن از خودت و اولویت دادن به شای خودت هست. این خودخواهی پایه یه زندگی کامل و لذت بخشه. اگر برای اولویت بخشیدن به خودت احساس گناه کردی به خودت یادآوری کن که برای اینکه بتونی به دیگران کمک کنی و ارتباطات سالم و خوبی داشته باشی باید اول خودخواه باشی.

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 1395/03/18 زمان : 13:30 بازدید : 156 نویسنده : انیم

 

اگرچه بسیاری از گوشی های هوشمند مدرن توانایی ضبط فیلم با کیفیت ۷۲۰ pدر ۱۰۸۰ p و یا HD را دارند ،اما هنوز هم بسیاری از آنها دارای کیفیتی پایین می باشند.به تازگی سونی دوربین فیلم برداری با نام HDR-GW66VE معرفی کرده است.این دستگاه ترکیب متنوعی از ویژگی های مفید در حوزه دوربین فیلم برداری را ارائه می دهد.اما شاید بارزترین این ویژگی را بتوان استحکام آن عنوان کرد. دوربین فیلم برداری HDR-GW66VE ضد آب می باشد و قادر است در عمق ۱۰ متری در زیر آب کار کند،علاوه بر ضدآب بودن، HDR-GW66VE همچنین ضد گردوغبار و خاک است، ضدضربه از سقوط از ارتفاع 1.5 متری است، و می تواند در دمای کمتر از 10ºC) 14ºF-) عمل کند.این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت حداکثر 1080p و با 50 فریم بر ثانیه در فرمت های AVCHD، MPEG2 یا MP4 را دارد. همچنین قادر به تصویربرداری عکس هایی با کیفیت 20 مگاپیکسل است. این تصاویر توسط لنزهای F1.8 - F3.4 G و سنسور 4.6 میلی متری Exmor R CMOS گرفته می شوند.. ویژگی outdoorsy در کنار سایر ویژگی های این دوربین باعث بالارفتن کیفیت فیلم برداری خواهد شد. این دوربین به اندازه کافی کوچک است که درون جیب قرار بگیرد.این ویژگی،دوربین را مستعد لرزش در هنگام عکسبرداری می کند،به همین دلیل سونی قابلیت لرزش گیر بودن دست را باوجود وزن کمی که این دوربین دارد با حسگر Exmor R CMOS برایش در نظر گرفته است.این قابلیت در حالت زوم دوربین نیز کار می کند. نوع فیلم های ضبط شده از این دوربین از نوع فول اچ دی ۵۰p با فرمت AVCHDمی باشد.که کاملا کیفیت قابل قبولی برای علاقه مندان به حرفه عکاسی و فیلم برداری می باشد.علاوه بر این فرمت MP4 برای ضبط با حجم پایین تر نیز در HDR-GW66VE وجود دارد. افرادی که با تلوزیون های براویای سونی آشنایی دارند باید بدانند که این دوربین ها نیز از Triluminous پشتیبانی می کنند. لازم به یاد آوری است که هنوز قیمت HDR-GW66VE مشخص نشده است.

یکی دیگر از محصولا این شرکت قدرتند سایبرشات TX30 است.یک دوربین جیبی باریک و شیک است که به طور شگفت انگیزی مقاومو پردوام است.آب،گردوغبار،ضربه و یا حتی هوای سرد نمی توانند در عملکرداین دوربین اختلالی ایجاد کنند .این دوربین یک همراه ایده آل در ماجراجوییهای هیجان انگیز شما می باشد. سایبرشات TX30 سونی دوربینی بسیار مناسب برای شنا ، غواصی و یا اسکی می باشد و حتی به عنوان سرگرمی بسیار خوبی می توانید از آن استفاده نمایید. این دوربین با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر کامپکت ترین دوربین دیجیتال دنیا شناخته شده است و تا عمق 10 متری آّب به راحتی میتوان از آن استفاده کرد.سایبرشات TX30 سونی از طراحی لوکس و زیبایی برخوردار می باشد و در هر شرایطی اعم از گرد و غبار ، ضربه و انجماد میتوانید از آن استفاده نمایید

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 15:45 بازدید : 331 نویسنده : انیم

چه کسی می تواند این تعداد بیشمار سایت با اسامی رمزی که از ما خواسته شده به همراه جزئیات ثبت نامی ما را به خاطر داشته باشد ؟
و چگونه ما مطمئن میشویم که آنها به دست مجرمین نمی افتد ؟رمز عبور یا همان پسورد شما، کلیدی است که برای دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در کامپیوتر و حساب های آنلاین ذخیره کرده اید، به کار می رود. اگر تبهکاران و یا دیگر افراد خرابکار این رمز را سرقت کنند، می توانند از آن برای دسترسی به اطلاعات شما و دستکاری آن و نیز اخاذی استفاده کنند و یا تحت نام شما دست به عملیات آنلاین بزنند. در بسیاری از موارد، شما زمانی متوجه این حملات می شوید که دیگر خیلی دیر شده است یک پاسخ استفاده از برنامه مدیریت رمز عبور LastPass – است LastPass – سرویسی است که ID امن در کامپیوتر شما و کلمات عبور شما را به یاد داشته و ورود شما به سایت های مورد علاقه تان را انجام میدهد .

تمام حساب های سایت هایمان و اطلاعاتی که در مورد خودمان وارد کرده ایم را در پایگاه داده های خود نگه داشته و محافظت میکند . ما دراینجا به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید راه های بهتری برای محافظت از رمز های عبورتان انتخاب کنید و همچنین دلایل استفاده از LastPass و نصب آن و چگونیگی استفاده از ان را نشان خواهیم داد.

همه باید به فکر امنیت رمز عبور خود باشند . و این هفته با توجه به حضور گسترده خطای heartbleed باید از lastpass بخاطره کشف خطا. heartbleed تشکر کرد

این یک روش ساده برای امنیت رمز های عبورمان است تا زمانیکه سیستم های رمزگذاری هوشمند وارد بازار شوند .

LastPass مانند اغلب وب سایت ها از الگوریتم درهمسازی استفاده می کند .
هرچند الگوریتم های درهم سازی خیلی مطمئن نیستند به خصوص زمانی که ضعیف اعمال می شوند.
LastPass یک رشته هش از آدرس ایمیل و رمز عبوراصلی شما را بر روی کامپیوتر شما (و نه سرور آن) ذخیره کرده، که از آن
به عنوان یک کلید رمزنگاری برای جزئیات رمزهای عبور سایت های مختلف قبل از ذخیره سازی در سرورها استفاده میکند

این شرکت نمی خواهد اطلاعات شما و کلید رمزگذاری شما را بداند برای همین برای هر شخصی یک ID واحد از کلمه عبور و کلید رمزنگاری برای شخص درست میکند. هنگامی که شما حساب کاربری خود را ایجاد کنید این رمز شناسه با یک عدد تصادفی درهم سازی میشود. و در پایان حساب کاربری شما اینگونه تصدیق میشود.

نصب LastPass بر روی سیستم و مرورگرهای شما

چه سیستم عامل شما لینوکس، ویندوز و مکینتاش باشد برای نصب فقط کافیست برنامه مطابق با سیستم عامل خود را دانلود و به کمک دستورالعمل ها آن را نصب کنید .
اولین گزینه ای که به شما ارائه می شود نصب افزونه های کروم و فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و سافاری و پشتیبانی کامل از آنها است.

اگر مرورگر شما در لیست نیست میتوانید از LastPass’ bookmarkle استقاده کنید . گزینه های بعدی برای مدیریت پلاگین های مرورگر شما می باشد که می توانید آنها را نصب کرده یا از آنها صرف نظر کنید.

نصب رابط کاربری ان بسیار ساده و راحت است .

بعد از شما خواسته میشود یک حساب کاربری ایجاد یا وارد حساب کار بری خود شوید و پس از آن همه ی پسوردهای مرورگرهای شما که خود وارد کردید به دسکتاپ شما ریخته شده و تمام پسوردها ذخیره میشود. حال شما میتوانید رمزهای عبور خود و کش های آنها را از مرورگرهای خود پاک کنید.

bookmarkle برای مرورگر هایی که Plug-in ها را پشتیبانی نمی کنند

اگر مرورگرهای شما پلاگین ها را پشتیبانی نمی کنند شما می توانید برای بازیابی جزئیات خود هنگام ورود از bookmarkle
استفاده کنید.

وارد شوید و روی ستون سمت چپ bookmarkle کلیک کنید یک pop Up و سه لینک به شما می دهد ، که می توانید آنرا در bookmark bar قرار دهید.
در مرحله اول ، LastPass اجازه ورود به سیستم را به شما می دهد بطوری که با یک کلیک می توانید وارد اغلب وب سایت ها شوید البته بعضی سایت ها این اجازه را نمی دهند .در مراحل بعدی باعث می شود شما در شرایط امنی وارد وب سایت ها شوید و مشکلات و ایرادات فعلی آنرا حل می کند .

الگوهای خطرناک پسورد که باید از آن اجتناب شود

مجرمان سایبری از ابزارهای پیچیده ای که می تواند به سرعت رمزهای عبور را کشف کند، استفاده می کنند. برخی از روش های معمول مورد استفاده برای ایجاد کلمات عبور، به سادگی توسط هکرها حدس زده می شود. برای اجتناب از ایجاد پسوردهای ضغیف که به آسانی حدس زده می شود، باید از موارد زیر دوری کنید:

  • جملات و کاراکترهای تکراری: "12345678"، "222222"، "abcdegf" و یا حروف کنار هم در صفحه کلید شما، کمکی به ساخت یک پسورد امن نمی کند.
  • استفاده تنها از جایگزینی حروف با اعداد و سمبل های مشابه: تبهکاران و یا دیگر افراد خرابکار که به حد کافی برای شکستن رمز عبور شما آگاه هستند، با این جایگزینی های رایج مانند عوض کردن "i" با "1" و یا "a" با "@" به عنوان مثال در کلمات "M1cr0$0ft" و "P@ssw0rd"، فریب نمی خورند. اما زمانی که این جایگزینی های با معیارهای دیگر مانند طول پسورد، غلط املایی و دگرگونی ساختار کلمه عبور و جابجایی اجزای آن، ترکیب شود، می تواند برای بهبود استحکام رمز عبور شما موثر باشد.
  • استفاده از نام کاربری خود: هر قسمت از نام، تاریخ تولد و شماره شناسنامه شما و یا اطلاعات مشابه در مورد عزیزانتان، انتخاب بدی برای ساخت پسورد می باشد. آن ها یکی از اولین مواردی است که مجرمان امتحان می کنند.
  • کلمات موجود در فرهنگ لغت هر زبانی: مجرمان از ابزارهای پیچیده ای استفاده می کنند که می تواند به سرعت پسوردهایی که بر اساس واژه های موجود در چندین فرهنگ لغت (شامل کلماتی که برعکس خوانده می شود، غلط های املایی و جایگزینی های متداول) ساخته می شود را حدس بزند.
  • استفاده از یک رمز عبور در همه جا: اگر هر کدام از کامپیوترها و یا سیستم های آنلاین که از این پسورد مشترک استفاده می کند به خطر بیفتد، باید در نظر گرفته شود که تمام اطلاعات دیگر شما که توسط این رمز حفاظت می شود نیز به خطر خواهد افتاد. این نکته بسیار حیاتی و حائز اهمیت است که برای سیستم های مختلف از کلمات عبور متفاوت استفاده شود.
  • سیستم های ذخیره سازی آنلاین: اگر افراد خرابکار به این پسوردهای ذخیره شده در سیستم های آنلاین و یا روی یک کامپیوتر در شبکه مانند سرور، دسترسی پیدا کنند، آن گاه به همه اطلاعات شما دسترسی پیدا می کنند.
نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 15:20 بازدید : 306 نویسنده : انیم

 

امروزه دیگر به راحتی نمی شود مانند گذشته کسب درآمد و یک شغل بی دردسر راه انداخت. باید همواره به روز بود و شغل خود را نسب به تغییرات پیش آمده شرایط را عوض کرد.مطمئن باشید این روزها همه به‌دنبال یك گوش شنوا می‌گردند، ایده‌های شما از همین درددل‌ها بیرون می‌آیند، ما هم از همین درددل‌ها و تجربه‌هایی كه در از كارشناس و استادهای فن پرسیدیم به نتایج جالبی دست پیدا كردیم. شاید از نظر شما 35 میلیون تومان، پول زیادی برای سرمایه‌گذاری كردن نباشد اما باور كنید به جای این‌كه با این پول و به اضافه پول وامی كه از بانك مسكن می‌گیرید، بروید و دنبال خانه باشید، می‌توانید نهایت سودآوری را از این سرمایه به ظاهر كم داشته باشید.

سعی کنید اموزش های جدید را فرا بگیرید . در مورد کارهای مهم تحقیق را شروع کنید . میزان درامد مشکل ها و روش اجرا آن شغل چگونه است ؟در این تحقیق خود به مقوله سود و فروش خوب دقت كنید. قسمت كمی از سرمایه‌تان را صرف پرداخت هزینه‌های كلاس‌های تخصصی كنید و حرفه‌ای را بیاموزید. به‌طور مثال، طلا‌سازی‌ یاد بگیرید و بعد یك كارگاه طلاسازی بزنید یا مدتی در همین شغل كاركنید و بعد از چند سال كه مهارت لازم را كسب كردید با سرمایه‌تان یك كارگاه راه بیندازید.

به‌طور مثال می‌توانید از یك كارشناس برندینگ مشاوره بگیرید و به مشتریان خود بگویید كه شما یك طراح مد دارید كه به آن‌ها مشاوره می‌دهد. باور كنید این ایده جالبی است كه می‌تواند فروش شما را تا بیش از 50درصد افزایش بدهد.فردی که می‌خواهد مهندس الکترونیک یا دندان‌پزشک یا داروساز یا وکیل‌ شود، باید تا حدی به عوامل شخصیتی که اقتضای هر شغلی است، توجه کند، مثلا حسابدار باید فردی درونگرا و با تمرکز باشد و ارتباط با مردم، نیاز اساسی شغل نیست. پزشکی، روحیه مردمی می‌طلبد. روان‌شناس باید مردم‌دوست باشد و مهارت‌های ارتباطی اجتماعی، ذهن خلاق و تحلیلگر داشته باشد. وکیل باید اجتماعی، صبور و با قدرت استدلال باشد.

برحسب دیدگاهی که دارید، این واقعیت که دیگر نمی توان شغلی را برای همه زندگی انتخاب کرد، محصول زندگی کردن در جامعه مدرن است، شاید هم این امکان را برای شما فراهم کند که شغل محبوبتان رادر زندگی پیدا کنید.
پیشرفت سریع تکنولوژی، تغییر ساختار شرکت ها و شیوه های زندگی به این معناست که الگوهای سنتی کار باید از رده خارج شوند. برای اینکه اطمینان یابید بهترین انتخاب را برای زندگی شغلی خود برمی گزینید، باید کنترل سرنوشتتان را تحت اراده خود در آورید.

گر محل کار کنونیتان نمی تواند امکانات این آموزش های جدید را برایتان فراهم کند، باید از آن بیرون بیایید. از تغییر نترسید. این تغییر است که ادم ها را می سازد. فرصت‌های شغلی مختلف را ارزیابی کنید. پس از تهیه فهرست راهکارهای مختلف و انواع مشاغلی که می‌توانید داشته باشید، وقت کافی برای اولویت‌بندی آنها صرف کنید. به جنبه‌های عملی تصمیمات خود بیندیشید؛ کجا را برای زندگی‌کردن بیشتر ترجیح می‌دهم؟ ارزش‌هایم چیست؟ اگر هدف روشنی از آنچه که می خواهید در ذهنتان باشد، گذراندن وقت برای پیدا کردن شغل ایدآلتان، وقتی به دست یابید، ارزشی نخواهد داشت.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 13:41 بازدید : 151 نویسنده : انیم

اینکه دلت بخواد سالم غذا بخوری تا زندگی سالم‌تر و بلندتری داشته باشی هیچ اشکالی نداری. مسلما یه رژیم غذایی سالم و پرانرژی خیلی مهمه و تو هم باید مواظب سلامت خودت باشی.

ولی گاهی اوقات رژیم‌های غذایی می‌تونن بیش از حد لازم جدی بشن. با بمبارانی از رژیم‌های محبوب شده و مجله‌های تغذیه با هزاران هزار وعده و وعید (مثلا در ۷ روز ۱۵ کلیو لاغر شوید و…) و پند و اندرزهای صدها کارشناس تغذیه و ورزشکار در شبکه‌های اجتماعی، تقریبا غیرممکنه که حس نکنی لازمه یه رژیم غذایی سفت و سخت داشته باشی.

اگر مدام نگران رژیم غذایی خودت باشی، نمی‌تونی از زندگی خودت لذت ببری. این ۵ مورد نشونه‌هایی هستن در تایید اینکه باید یه مدت از رژیم‌های غذایی سخت و طاقت فرسا دوری کنی (البته این نکات در مورد کسانی که با تجویز پزشک و متخصص از یه رژیم غذایی صحیح و ضروری پیروی می‌کنن صدق نمی‌کنه).

موارد اصلی که که در رژیم گرفتن خطرناک است

۱- داری چیزهای لذت بخش رو نادیده می‌گیری

ده سال دیگه وقتی به امروزت نگاه کردی دلت می‌خواد ببینی که در تمام این مدت رژیم غذاییت زندگی تو رو کنترل می‌کرده؟ دوست داری ببینی که این رژیم غذایی تمام خوشی‌های این ده سال رو ازت گرفته؟

مهمانی‌ها و جشن‌ها و دور هم غذا خوردن‌ها بخشی از زندگی همه ما هست. وقتی چنین رویدادهایی برات پیش میان اولین چیزی که به ذهنت می‌رسه اینه که “توی اون دور همی غذاهایی تعارف می‌شن که مخالف رژیم غذایی من هستن. پس بهتره خونه بمونم و به این مهمانی نرم تا مشکلی هم برای رژیمم پیش نیاد!” اگر اینطوره، پس باید رژیم غذایی خودت رو کنار بذاری.

۲- همه وقتت رو صرف فکر کردن به غذاها می‌کنی

رژیم‌ها قوانین خودشون رو دارن. این قوانین ممکنه باعث بشن که مدام به این فکر کنی که چه چیزی باید بخوری و چه چیزی نباید بخوری. لذت بردن از زندگی کاملا ضروریه، ولی اگر همیشه در مورد رژیمت ترس و اضطراب داشته باشی نمی‌تونی از زندگی لذت ببری. اگر در محیط کار نشستی و مدام به این فکری که چقدر غذا خوردی و چقدر دیگه اجازه داری غذا بخوری، یا اگر از بودن در کنار خانوادت و دوستانت فرار می‌کنی تا نگران این نباشی که در شرایط دشوار رژیم غذایی خودت رو زیر پا بذاری، این یه نشونه بده. داشتن رژیم غذایی سالم خوبه ولی نباید مانع این بشه که از زندگی لذت ببری.

۳- وزنت مدام تفییر می‌کنه

هر کسی که رژیم می‌گیره قصدش لاغر شدن نیست؛ ممکنه رژیم‌های غذایی برای برخی از شرایط سلامتی توسط پزشک تجویز بشن. این کاملا با رژیم‌های غذایی مخصوص کاهش وزن تفاوت داره.

وجود نوسان در وزنت می‌تونه به متابولیسم بدنت صدمه بزنه و شک بزرگی به جسمت وارد کنه. اگر وزنت در طول چند ماه مدام کم و زیاد شد باید بدونی که رژیمی که انتخاب کردی به دردت نمی‌خوره.

۴- داری به بدنت صدمه می‌زنی

تا حالا شده با رژیم غذایی‌ای که داری وزن کم کرده باشی، ولی بازم همچنان از بدنت ناراضی بوده باشی؟ این یعنی هیچ رژیمی نمی‌تونه به بدنت کمک بکنه. تو باید به این فکر باشی که ذهنیت خودت نسبت به جسمت رو تغییر بدی و بدن خودت رو دوست داشته باشی، چون در غیر اینصورت هر چقدر هم که رژیم بگیری بازم راضی نمی‌شی.

اینکه همیشه با هر وزن و سایزی از دست ظاهرت ناراضی باشی و خودت رو سرزنش کنی فقط باعث می‌شی که همیشه احساس ناراحتی داشته باشی. تو باید سعی کنی به جای اینکه بدن خودت رو به باد انتقاد بگیری، خودت و جسمت رو دوست داشته باشی.

۵- نمی‌تونی برای پنج سال آینده به این رژیم پایبند بمونی

به پنج سال بعد فکر کن، به نظرت می‌تونی به این رژیم غذایی وفادار بمونی؟ آیا این رژیم برای باقی عمر تو منطقی به نظر می‌رسه؟ اگر پاسخت به این سوال منفیه پس باید به فکر یه رژیم قابل کنترل‌تر باشی. اگر در طولانی مدت نمی‌تونی به این رژیم پایبند باشی ضرورتی نداره که امروز ازش پیروی کنی.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 13:19 بازدید : 206 نویسنده : انیم

حال و هوای آدما لحظه‌ای هستن، به این معنی که هر چقدر بیشتر به انرژی‌های منفی اجازه بدی که کنترل احساست تو رو در اختیار بگیرن، بیشتر احساس ناراحتی و افسردگی می‌کنی و اگر این جریان بیش از حد ادامه پیدا کنه کم کم به این نتیجه می‌رسی که انگار هیچ وقت نمی‌تونی از شر این احساس بد خلاص بشی.

اما چطور می‌تونی این انرژی‌های منفی رو از خودت دور کنی و به خوشحالی برسی؟ بهترین راهکار اینه که از بیرون شروع کنی، نه از درون.

در ۳۰ روز (یا کمتر) به خوشحالی دست پیدا کن

۱- تظاهر کن که خوشحالی (حتی اگر واقعا نیستی)

کارهایی که از بیرون انجام می‌دی روی درونت تاثیر داره. وقتی برای اولین بار یکی از عادت‌های خودت رو تغییر می‌دی، این کار رو به این خاطر انجام نمی‌دی که ازش لذت می‌بری. این کار رو انجام می‌دی چون عادتی که قبلا داشتی پیامدهای خوبی نداشته. اینکه وقتی حالت خوب نیست تظاهر کنی که حالت خوبه ممکنه عجیب به نظر برسه، ولی در طولانی مدت، این انرژی مثبتی که سعی می‌کنی به خودت تزریق کنی از درون هم حالت رو خوب می‌کنه.

۲- عادت‌های بد رو با عادت‌های خوب عوض کن

اگر عادت داری خوراکی‌هایی بخوری که از نظر غذایی ارزش کمی دارن، نباید خوردن خوراکی‌ها رو به طور کل متوقف کنی، بلکه بهتره به جای اون خوراکی‌های بی‌کیفیت خوراکی‌هایی بخوری که ارزش غذایی بالایی دارن. اینکه بخوای هر وقت افکار منفی به سراغت اومدن به افکار مثبت فکر کنی ممکنه اولش غیرطبیعی باشه ولی این کار به ذهنت کمک می‌کنه که تسلیم افکار منفی نشه و افکار مثبت رو جایگزین انرژی‌های منفی کنه. با این کار کم کم طرز فکرت هم تغییر می‌کنه و بهتر از قبل می‌شه.

۳- سعی کن بازخورد مثبتی روی چهره خودت داشته باشی

فرض کن امروز از دنده چپ از خواب بلند شدی. سعی کن با رویی گشاده و لبخندی دلچسب با افراد خانواده و دوستانت برخورد کنی. در این صورت اونا هم با روی خوش با شما رفتار می‌کنن و بهت انرژی مثبت می‌دن و تو هم با این انرژی مثبت حالت خوب می‌شه.

۴- خودت رو قبول داشته باش

تو بیشتر هر کس دیگه‌ای با خودت صحبت می‌کنی. بنابراین نحوه صحبت کردنت با خودت تاثیر خیلی زیادی روی خلق و خوی تو می‌ذاره. صبح رو با یه جمله خیلی خوب شروع کن، مثلا “من از اینکه سلامت هستم خیلی خوشحالم.” یا “من خیلی روی فرمم.” – نگو “خیلی روی فرم خواهم بود.” – اینطوری ناخودآگاه خودت رو آماده می‌کنی تا همون جمله‌ای که گفتی رو به حقیقت تبدیل کنه. در طول روز این جملات مثبت رو پیش خودت تکرار کن، مخصوصا زمانی که یه فکر منفی وارد ذهنت می‌شه.

۵- عقل و خردت رو افزایش بده

هر چیزی که اجازه می‌دی وارد مغز و روحت بشه شخصیت تو رو می‌سازه. یکی از آدم‌های موفق مورد علاقه خودت رو انتخاب کن و هر روز صبح یکی از جملاتش رو برای خودت تکرار کن. این کار طرز فکرت رو با اون جمله همسان می‌کنه. اگر اون جمله جنبه‌های عمل‌گرا هم داره، پس سعی کن در طول روز اون جمله رو به کار ببندی. همین که جملات آدم‌های موفق رو پیش خودت تکرار کنی، در واقع ذهن و روحت رو آماده می‌کنی تا درست مثل همون آدم‌های موفق زندگی کنی.

۶- تاثیرات منفی رو از خودت دور کن

دوستان یا حتی افراد خانواده می‌تونن احساسات بد و منفی رو درون تو روشن کنن. این فقط خود تو هستی که می‌تونی احساسات خودت رو کنترل کنی، پس اجازه نده این احساسات بد کنترل تو رو در دست بگیرن. این ارتباطات منفی می‌تونن تلاش‌های تو برای رسیدن به خوشحالی رو خنثی کنن. اگر نمی‌تونی به طور کامل از دست افراد منفی خلاص بشی، سعی کن کمتر سر راه‌شون سبز بشی.

وقتی این نکات رو توی زندگی خودت به کار بردی ممکنه اولش تغییرات کمی سطحی به نظرت بیاد، ولی اگر به راهت ادامه بدی در عرض ۲۰ تا ۳۰ روز در ناخودآگاه خودت تغییرات مثبتی رو تجربه خواهی کرد.

همه ما هر از گاهی با افکار منفی دست و پنجه نرم می‌کنیم. اگر بخوایم صادقانه به موضوع نگاه کنیم، ما هیچ وقت نمی‌تونیم به طور کامل از شر افکار و انرژی‌های منفی خلاص بشیم. ولی وقتی میزان افکار منفی خودت رو کاهش بدی و اونا رو با انرژی‌های مثبت عوض کنی خواهی دید که کم کم بینش مثبت‌تری نسبت به زندگی پیدا می‌کنی و حالت هم بهتر و بهتر می‌شه.

نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 13:11 بازدید : 204 نویسنده : انیم

http://s7.picofile.com/file/8254305492/despicable_me_2.jpg

من نفرات انگیز ۲

“من نفرات انگیز ۲” که قسمت دوم از انیمیشن “من نفرت انگیز” است توسط ایلومینیشن اینترتینمنت (Illumination Entertainment) تولید و توسط یونیورسال در سطح بین المللی توزیع شده است.ن نفرت‌انگیز ۲ (به انگلیسی: Despicable Me 2) یک انیمیشن آمریکایی، محصول سال ۲۰۱۳ است. ژانر این انیمیشن فیلم کمدی بوده و این فیلم دنباله‌ای است بر فیلم ساخته سال ۲۰۱۰، من نفرت‌انگیز. کارگردان هر دو قسمت بر عهده «پیر کافین» و «کریس روناد» بوده و نویسندگی این دو را «سینکو پول» و «کن دوریو» انجام داده اند. ایلومینیشن اینترتینمنت مسئولیت تهیه و یونیورسال استودیوز توزیع کننده من نفرت انگیز ۲ است. من نفرت انگیز، اولین فیلم چند قسمتی است که کمپانی ایلومینیشن انترتیمنت تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت. ویکی پدیا
انیمیشن داستان گرو را روایت می کند که دیگر مانند گذشته خبیث نیست و تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایت کار تازه که آرامش را از همه سلب کرده را ادب کند.این انیمیشن آمریکایی به کارگردانی پیر کافین و کریس رینود در ۵ جولای ۲۰۱۳ اکران شده است.استیو کارل، کریستن ویگ ، بنجامین برت ،راسل برند و نسیم پدراد(هنرمند ایرانی) صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده داشتند.

http://s6.picofile.com/file/8254305476/Monsters_University.jpg

دانشگاه هیولاها

مایک» که به تازگی وارد دانشگاه هیولاها شده، دوست دارد یک هیولای ترسناک باشد. او با اینکه همۀ درس‌های تئوری را بلد است ولی چهرۀ ترسناکی ندارد و در ترساندن موفق نیست.این انیمیشن با کیفیت و داستان خوب توانسته است علاوه بر کودکان و نوجوانان بزرگسالان را نیز مجذوب خود و به تماشای خود دعوت کند

البته در سایت اصلی گفته شده قرار بود این فیلم در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۲ منتشر بشود، ولی برای این که نشان دهند این فیلم برای کنار زدن قسمت جدید گرگ‌ومیش ساخته نمی‌شود، تاریخ انتشار آن به ۲ نوامبر ۲۰۱۲ تغییر کرد.داستان اینگونه آغاز می شود که مایک وزاوسکی (Mike) و جیمز پی. سالیوان (Sullivan) در دانشگاه همدیگر را می‌بینند و نقشه می‌کشند تا باعث ترس در شرکت هیولاها شوند.

http://s6.picofile.com/file/8254305534/2345.jpg

خانواده کرودها

خانواده کرودها (به انگلیسی: The Croods) یک انیمیشن سه‌بعدی کامپیوتری ۲۰۱۳، به سبک کمدی ماجرایی، محصول کمپانی دریم‌ورکس انیمیشن و به نشر فاکس قرن بیستم می‌باشد. این فیلم صداپیشگانی چون نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دیوک و کلوریس لیچمن دارد.این فیلم همان عصر یخبندان است که درآن به جای حیوان، از انسان استفاده شده و یخ کمتری هم دارد. کرودز در حدود یک دهه قبل با عنوان «بیداری کرود» پا به عرصه حیات گذاشت. که در آن زمان یک انیمیشن پر خرج از کمپانی دریم وورکس و استودیوی آردمان بود که جان کلیس هم در نوشتن فیلمنمه اش همکاری کرده بود. بعد از آن استودیوی آردمن که خالقان انیمیشن هایی چون والاس و گرومیت عالی و انیمیشن بسیار خوب فرار مرغی بودند، از پیشرفت های دنیای انیمیشن جا ماندند. من به شخصه از دیدن این انیمیشن لذت بردم و تجربه خوبی بود

در قسمت بعدی به سراغ دیگر انیمیشن های مطرح جهان می رویم . اگر از نگاه شما نیز انیمیشن خاصی عالی بوده است در اینجا بیان کنید.

نظرات (0) تاریخ : جمعه 1395/03/14 زمان : 16:11 بازدید : 114 نویسنده : انیم

هر لحظه میتونیم شروع به ساخت زندگی بهتری کنیم. همه چیز قرار نیست ثابت باشه. در اینجا مقاله بهتر باش رو براتون اوردیم که بخونید و بهتر لایف استایل رو شکل بدید.

1- مقاومت نکن

همه ما روزهای بدی هم داریم و همه ما باید با مشکلات رو به رو بشیم، اما اون چیزی که مهمه اینه که چطور با موقعیت کنونی خودمون برخورد می‌کنیم. شاید یکی از بهترین دوستانت ترکت کرده باشه، شاید کسی که دوستش داشتی از دنیا رفته باشه یا شاید کارت با یه شکست بزرگ مواجه شده باشه.

در هر کدوم از این موقعیت‌ها می‌تونی قبولش کنی و به زندگی ادامه بدی یا اینکه می‌تونی مقاومت کنی و حقیقت رو قبول نکنی. اگر بخوای مقاومت کنی، حجم زیادی از استرس رو به وجود خودت راه می‌دی و آرامش درونی خودت رو از دست می‌دی چون داری تلاش می‌کنی با چیزی بجنگی که از کنترل تو خارجه و مسلما هرگز هم توی این جنگ پیروز نمی‌شی.

بهترین کاری که می‌تونی انجام بدی اینه که خودت رو با شرایط کنونی وفق بدی و از تجربیاتی که به دست میاری درس بگیری. هر کاری برای کاهش مشکل یا حل اون از دستت برمیاد انجام بده. اما اگر دیدی دیگه کاری ازت بر نمیاد با جریان زندگی همراه شو و سعی نکن با تقدیر مبارزه کنی.

۲- توی گذشته و آینده غرق نشو

زیاد به فکر اتفاقاتی که در گذشته برات افتاده نباش، به اینکه در آینده برات چه اتفاقاتی میافته هم زیاد فکر نکن. فکر کردن بیش از حد به گذشته یا آینده، زمان حال رو ازت می‌دزده. از گذشته می‌تونی درس بگیری و برای آینده هم می‌تونی برنامه ریزی کنی ولی باید در زمان حال زندگی کنی و به بهترین شکل ممکن از لحظات زمان حال استفاده کنی.

اگر داری با کسی صحبت می‌کنی، طوری باهاش صحبت کن که انگار در اون لحظه اون شخص مهم‌ترین آدم روی کره زمین هست. اگر داری با بچه‌هات بازی می‌کنی، کودکی بچه‌ها رو زندگی کن و خودت هم یکی از خودشون باش. کارها رو طوری انجام بده که انگار در اون لحظه اون کارها مهم‌ترین کارهای دنیا هستن.

توی گذشته و آینده غرق نشو و روی زمان حال تمرکز کن تا ببینی که هر روز زندگی برات شیرین‌ و شیرین‌تر می‌شه.

۳- اجازه نده دیگران بهت بگن چی کار کنی

پدر و مادرت، خانوادت و دوستانت ممکنه بهترین نیات رو داشته باشن؛ ولی اونا هیچ کدوم نمی‌تونن بفهمن که چه چیزی واقعا تو رو خوشحال و راضی می‌کنه. بنابراین اگر بهت گفتن که باید فلان کار رو بکنی چون برای خودت خوبه، یا اگر گفتن که بدت رو نمی‌خوان و هر چیزی که می‌گن برای خودت می‌گن، ازشون به خاطر اینکه بهت توجه می‌کنن تشکر کن ولی به حرف دلت گوش کن و کاری که خودت می‌خوای رو انجام بده. تنها در این صورت هست که زندگی برات معنا و مفهوم پیدا می‌کنه.

۴- از انجام دادن کارهای بیشتر دست بردار

زندگی خودت رو ساده کن. تو فقط باید به دو نوع کار رسیدگی کنی: کارهایی که باید انجام‌شون بدی و کارهایی که باعث پیشرفتت می‌شن. بقیه کارها رو دور بریز. از جمع کردن (یا از اون بدتر، خریدن) چیزهای به درد نخور فقط به این خاطر که شاید “یه روزی” به دردت بخورن دست بردار چون اون “یه روز” ممکنه هیچ وقت نیاد. هر چی کارهای کمتری برای مدیریت کردن داشته باشی، کنترل بیشتری روی زندگی خودت داری و استرس کمتری هم خواهی داشت.

۵- (اگر راهی نداشت) پافشاری نکن

خیلی از جملات مشهور هستن که روی قدرت پافشاری کردن تاکید دارن، ولی پافشاری کردن همیشه هم جواب نمی‌ده، چرا؟

چون هرگز تسلیم نشدن برای چیزی که به هیچ وجه جواب نمی‌ده کار احمقانه‌ای هست. اگر مدام یه کار رو تکرار کنی، همیشه نتیجه‌ای مشابه دریافت می‌کنی. پس اگر راهی نداره، از تلاش کردن دست بردار و به فکر راه‌های دیگه باش. اگر باز هم با شکست روبه‌رو شدی باز یه راه دیگه رو امتحان کن. تا وقتی به نتیجه دلخواه خودت نرسیدی هیچ وقت دست از تغییر دادن و بهتر شدن برندار! این روش درست پافشاری کردن هست.

۶- غر نزن

تنها نتیجه‌ای که غر زدن برات به دنبال داره اینه که هر چیزی که ناراحتت می‌کنه رو توی زندگیت بیشتر و بیشتر می‌کنه و در نتیجه باید بیشتر غر بزنی. پس دست از غر زدن بردار و به جنبه‌های مثبت زندگی خودت نگاه کن.

حتی یک رویداد منفی می‌تونه کلی فایده داشته باشه – می‌تونی ازش کلی تجربه به دست بیاری و شخصیت خودت رو قدرتمندتر کنی. از هر نعمتی قدردان باش (حتی کوچیک‌ترین نعمات)، درخشش خورشید، هوایی که تنفس می‌کنی، غذایی که می‌خوری و آدم‌هایی که دوست‌شون داری.

سپاسگزاری رو تمرین کن تا خیلی زود متوجه بشی که هیچ نیازی به عر زدن نداشتی، نداری و نخواهی داشت.

۷- وقتت رو تلف نکن

ارزش زندگی هر کسی از نحوه گذروندن وقتش مشخص می‌شه. هر ثانیه از وقتت مهمه، پس هوشمندانه ازش استفاده کن. روزی نیم ساعت کتاب بخون، با هر موضوعی که دوست داری، اینطوری در مدت چند سال توی زمینه‌ای که مطالعه می‌کنی به یه متخصص تمام عیار تبدیل می‌شی.

اگر وقت آزاد زیادی در طول روز داری می‌تونی با کتاب خوندن از این زمان آزاد بهره ببری. اگر زیاد با کتاب خوندن حال نمی‌کنی می‌تونی یه کتاب الکترونیک دانلود کنی و روی موبایل به کتاب خوندن بپردازی، اینطوری شاید بیشتر به کتاب خوندن علاقه پیدا کنی.

به غیر از کتاب خوندن می‌تونی کارهای باارزش دیگه‌ای هم انجام بدی، مثل:

  • دنبال کردن علایقت
  • بهبود ارتباطاتت با دیگران
  • همکاری با اجتماع
  • تجربه غذاها، کارها و فرهنگ‌های مختلف

از طرف دیگه بهتره کارهای زیر رو کمتر انجام بدی (یا اصلا انجام ندی) تا از وقتت استفاده بهتری داشته باشی:

  • تماشای تلویزیون
  • پشت سر دیگران حرف زدن
  • بازی‌های ویدیویی
  • ولگردی توی فیسبوک
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 1395/03/13 زمان : 12:43 بازدید : 187 نویسنده : انیم

 

تبلیغات آنلاین، صنعتی سیری ناپذیر


سالهای اولیه هزاره سوم نگاه تحلیلگران اقتصادی در محیط وب بیشتر به شرکتهایی نظیر EBay، آمازون و یا فراهم کنندگان تکنولوژی نظیر VeriSign بود. عبور این شرکتها از بحران دات کام ها سندی براین تفکرات بود. قطعا کسی نمیتواند ادعا کند که وجود بازاری نهفته به نام تبلیغات اینترنتی بر همگان روشن بوده است، چرا که در اینصورت باید شاهد رقابت چندین شرکت بزرگ تبلیغات آنلاین با گوگل عظیم الجثه می بودیم.به عقیده من شرکتهای بزرگی مانند VeriSign و Network Solutions با ماهیتهایی انحصاری و یا شبه انحصاری باید هر از گاهی شاهد سبقت گرفتن شرکتهای کوچک و پر تحرک از خویش باشند. همانگونه که IBM در میان ناباوری مایکروسافت را به جلو شلیک کرد.امروز گوگل توانسته فرهنگ بودجه بندی شرکتها و سازمانها را تغییر دهد ، الگوهای جدیدی در این صنعت ایجاد نماید و به کسب و کار آنلاین جلوه جدیدی بخشد. حتی میتوان ادعا نمود که رقبای گوگل نظیر CNET و Yahoo نیز از پیشرفت گوگل سود برده اند. چراکه گوگل واقعا سهمی موثر از بودجه تبلیغاتی شرکتها را به حوزه اینترنت آورده است.
●اعداد افشاگر
ارقام مالی منتشره از سوی این شرکتها ثابت کننده این مدعاست: سال ۲۰۰۵ پیشبینی سود خالص شرکت گوگل ۱۰۸% بیش از رقم سال ۲۰۰۴ میباشد. این در حالیست که یاهو نیز ۴۰% بیشتر از ۳ ماهه اول سال ۲۰۰۴ در همان مدت زمان سودآور بوده است و شرکت CNet که شاید از بحرانی شدید (سال ۲۰۰۲ به بعد) خلاص شده و به مدد سابقه طولانی تولید محتوای خود و از راه تبلیغات اینترنتی به ماشینی پولساز تبدیل شده است.پورتال مایکروسافت یعنیMSN نیز سهمی-هر چند کمتر از رقبای خود- از این رشد فزاینده سوددهی گرفته است و سال ۲۰۰۵ را با حدود ۲۰% افزایش درآمد تبلیغات به پایان خواهد رساند. افزایش سود تمام رقبای بزرگ نشان دهنده رشد حجم کل تقاضاست و حالا با نزدیک شدن تعطیلات کریسمس باید منتظر خبرهای بهتری برای سهامداران این گونه شرکتها باشیم.

● تبلیغات آنلاین گرانتر از همیشه

نکته دیگری که جالب توجه است روند تغییر بهای این خدمات است. هزینه های تبلیغات اینترنتی بر خلاف سایر خدمات آنلاین که معمولا سیر نزولی دارند و در جهت ارزان شدن تغییر میکنند، از ابتدای فعالیت گوگل تاکنون با روند روبه رشد مواجه بوده که دلیل آن بی شک روش فروش فضاهای تبلیغاتی Google Ads میباشد. گوگل تبلیغات خود را بصورت حراجی واگذار میکند و شرکتها برای تصاحب موقعیت بهتر اغلب حاضر میشوند بیش از پیش هزینه کنند و این باعث روند صعودی تعرفه ها گشته است.
●نزدیکتر از رگ گردن!
سرویس های متنوع گوگل مانند بزرگراههایی می مانند که بلافاصله بعد از احداث شان انبوهی از ترافیک را از داخل خود عبود میدهند. حالا نوبت سرویس Google Ads است که در حاشیه های این اتوبانهای تازه تاسیس بیلبوردهای خود را نصب کند.تصور کنید شخصی از یک شرکت تبلیغاتی در کنار بزرگراه بدون اجازه سوار اتوموبیل شما بشود و بعد از گوش دادن به صحبتهای شما با همسرتان درباره برنامه ناهار مهمانی فردایتان، شروع کند به تبلیغات آنلاین یکی از رستورانها و آشپزخانه های شهر و بعد از اینکه شما گفتید ماشینتان خوب راه نمیرود به شما پیشنهاد خرید اتومبیل دیگری را بدهد.کار گوگل در سیستم TagVertising و تبلیغات هوشمند در سرویس ایمیل Gmail دقیقا مشابه همین عمل است. بله! گوگل محتوای میل باکس شما را میبیند، میخواند و تحلیل میکند. اگر دوستتان راجع به نوت بوکی که به تازگی خریده است برای شما بنویسد تبلیغ Dell، و اگر درنامه ای از چاقی خود بنالد تبلیغ سایت eDiet ممکن است در گوشه ای از نمایشگرتان نمایش داده شود. البته خیلی نگران نباشید، این کار را رباتهای گوگل انجام میدهند نه انسانها!در فضای سایبر گوگل از رگ گردن به شما نزدیکتر است!

تاثیر تبلیغات هدفمند در تجارت آنلاین

تو دنیای دیجیتال و تجارت آنلاین چیزی که از اهمیت زیادی برخورداره تبلیغاته !

به طوری که تبلیغات هم برای افرادی که مجری اون هستن پول سازه و هم به صاحبین تجارت آنلاین کمک میکنه تا کسب و کارشون رو به دنیا معرفی کنن و تعداد مشتری ها و در آمدشون رو بیشتر کنن!

این روز ها وارد هر وب سایت یا شبکه ی اجتماعی که میشین با تعداد انبوهی تبلیغات مواجه میشین . تبلیغاتی که لازمه ی تجارت آنلاین هستن ولی اگه از یه حدی فراتر برن نتیجه ی معکوس دارن!

یکی از انواع تبلیغات آنلاین هست.

تو هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود داره. بعضی از صاحبین تجارت آنلاین که وب سایت های پر بازدید دارن بنر های تبلیغاتی سایر وب سایت ها یا محصولات و کارخانه ها رو قبول میکنن ، اون در گوشه ای از سایت به نمایش میزارن، و در ازای هر کلیک پولی رو دریافت میکنن!

این مدل تبلیغات برای در طرف سودمند هست . کسی که میخواد محصولش تبلیغش بشه ،تعداد بازدید ها از صفحه و محصولش و به همون نسبت میزان فروشش افزایش پیدا میکنه و وب سایت تبلیغ کننده در صورت سرچ کردنِ محصولاتی که تبلیغاتش رو انجام میده در موتور های جست و جو توسط افراد به عنوان ده پاسخ برتر بالا میاد !
همه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است.

برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات انواع مختلفی داره و ما در این جا فقط به دو نوع اشاره کردیم!

ولی یک مسئله ی مهم که خیلی هم حائز اهمیت هست اینه که شما باید به صورت هدفمند تبلیغات انجام بدین!

ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ

شما به عنوان صاحب یک تجارت آنلاین باید بدونین که مخاطب شما به چه موضوع‌هایی علاقه‌مند هست! اهل ورزش هست؟ سیاست چطور؟؟ و یا به دنبال مطالب اقتصادی می‌گرده؟ موضوعات مرتبط با محصول شما چه چیزهایی هستن؟

اگه شما تازه بیزینس آنلاین رو شروع کردین و میخواین صفحه ی تجاریتون رو ارتقا بدین ، باید تبلیغات رو در صفحه هایی انجام بدین که به موضوع تجارت شما مربوط باشن . برای مثال اگه شما محصولاتی تولید میکنین که برای آقایان هست نباید تو صفحه هایی که در مورد آرایش یا مُد بانوان هست تبلیغ کنین !پس بهتره قبل از صرف هزینه حتما به این موضوع دقت کنین!محتوای مرتبط همیشه باعث افزایش توجه و اثر بخشی یک تجارت آنلاین می‌شه. به این فکر کنید که شما یک فروشگاه محصولات ورزشی آنلاین دارین،در این صورت فالوور های شما، بیشتر در وب‌سایت‌های ورزشی در حال مرور مطالب هستند؛ حالا اگه تبلیغات شما به مخاطبی که در حال خوندن مطالب ورزشی هست، نمایش داده بشه به موجب محتوای مرتبط، باعث افزایش اثر بخشی تجارتتون خواهد شد و اون کاربر، تمایل بیشتری برای کلیک روی بنر تبلیغاتی برند شما خواهد داشت.
نکته ی دیگه که خیلی حائز اهمین هست هدفمندی جغرافیایه!
شما می‌تونین تبلیغات برند خودتون رو تو یک موقعیت جغرافیایی خاص به نمایش بزارین. برای مثال،اگه تیم پخش محصولات شما فقط تو استان تهران و شیراز توانایی پخش محصول رو داره ، نمایش تبلیغ شما به مردم سایر استان ها صرفاً هدر دادن هزینه‌هاست. در این صورت با استفاده از هدفگیری جغرافیایی و محدود کردن تبلیغات روی استان‌های تهران و شیراز، در هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی می‌کنیم و بیشتر تمرکز و هزینه ها رو صرف تبلیغات تو همون دو استان میکنین و این جوری تبلیغات اثربخش‌تری خواهید داشت.

نکته مهم دیگه این هست که با استفاده از این امکان، شما می‌تونین تبلیغات و برندسازی خودتون رو متناسب با مشتری های خودتون تو هر استان و با توجه به فرهنگ اون شهر و حتی گویش اون ها طراحی کنین.
تجارت آنلاین پیچیدگى های زیادی داره. تبلیغاتش هم به آسونی نیست. چون در مورد تبلیغاتی که به صورت بنر تو خیابون ها گذاشته میشن میشه تا حدی مطمئن بود که روزانه تعداد افراد مشخص و همین طور زیادی از این خیابون عبور میکنن و تبلیغات میتونه بازده بالایی داشته باشه ،اما تو تجارت آنلاین و دیجیتال و تبلیغات تو شبکه های اجتماعی نمیشه با اطمینان در مورد تعداد مراجعین نظر داد.
پس بهتره تبلیغاتتون رو به قدری جذاب طراحی کنین که مشتری ها همون اولین دفعه که باهاش برخورد میکنن جذبش بشن و سریع وارد صفحه تون بشن ، شاید بار دیگه این موقعیت تکرار نشه!
چطوری یه آگهی تبلیغاتی جذاب بسازین ؟

یک لحظه صبر کنین و به انواع آگهی های تبلیغاتی که تو صندوق پستی شما ، رایانه تون ، مجله، رادیو، تلویزیون و غیره وجود داره نگاهی بندازین و فکر کنین که آیا این محصول را خواهید خرید یا نه؟ اگر جواب شما مثبت یا منفی است دلیل اون رو از خودتون بپرسین.
شما به عنوان صاحب یه تجارت آنلاین همیشه باید خودتون رو به جای مشتری هم قرار بدین . چند لحظه به این فکر کنین که خریدار هستین و نه فروشنده. وقتی یک تبلیغ میبینین ،چه چیزی باعث جذابیت یا عدم جذابیت اون میشه ؟. به طور منظم این کار رو انجام بدین، هر انچه که در مورد آگهی های تبلیغاتی میفهمین شما رو متعجب خواهد کرد. بیشتر آگهی های تبلیغاتی امروزی که شما می بینید به نحو بسیار بدی نوشته شده هستن. این تبلیغات مشتری رو سردرگم و تصویری نامطلوب تو ذهنشان ایجاد می کنه ..
اگر می خواین تو تجارت آنلاین حضور همیشگی داشته باشین باید یاد بگیرین چطوری به نحو موثری آگهی بدین و چگونه سفارشات آنی ایجاد کنین.
مهم نیست چه حرفه ای دارین و برای چی می خواین تبلیغ کنین!شما باید یاد بگیرین نوعی از آگهی تبلیغاتی که نتیجه بخش هست طراحی کنین. اگه این کار رو نکنین حرفه شما پرزحمت و ناپایدار خواهد شد!
همونطور که گفتم نحوه ی تبلیغات تو تجارت آنلاین با تبلیغات فروشگاه های بیرون و مغازه ها تفاوت داره!

این نوع تبلیغات که ما دنبالش هستیم ، پاسخ مستقیم به تبلیغات نامیده می شه . به عبارت دیگه ما در حال تبلیغ و تحریک خوانندگان برای سفارش آنی و ارتباط اون ها با شماره تماس برای سفارش هستیم . ما محصولی رو تبلیغ می کنیم و حالا در جست و جو و سرویس دهی به مردمی که خرید می کنند جلو میریم!
مهم ترین گزینه ای که باعث میشه تجارت آنلاین شما موندگار بشه و ورشکست نشین اینه که اینقدر جذاب و هدفمند تبلیغ کنین که مشتری بخواد همون لحظه خریدش رو انجام بده!
خیلی از افراد با من تماس میگیرن و مشاوره میخوان. اونا میگن که ما محصولات خوب و با کیفیتی تولید میکنیم ولی به اندازه ی کافی مشتری و در آمد نداریم!

این ممکنه مشکل شما هم باشه. اجازه یه حقیقت ساده ای رو بهتون بگم. فرقی نمی کنه تا چه اندازه خط تولید شما تحسین برانگیز باشه. اگر تبلیغات شما باعث نشه مردم برای محصول شما احساس نیاز کنند و متوجه نشن تا چه حد محصول شما برای اون ها مفید واقع خواهد شد شما شکست می خورین. تبلیغات شما و نه محصولتون در موارد بسیاری موفقیت و شکست شما رو تو تجارت تعیین خواهد کرد. بله محصول شما ممکنه خیلی تحسین برانگیز و خاص باشه، اما تبلیغات شما نه!
چگونگی تبلیغات برندتون باعث موفقیت یا شکست تجارت آنلاین شما خواهد شد. برای موفقیت و موندگاری آگهی تبلیغاتی پول ساز بسازین!!!؛

نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 1395/03/13 زمان : 2:57 بازدید : 133 نویسنده : انیم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 737
  • بازدید سال : 7,351
  • بازدید کلی : 83,504