loading...

روش های زندگی بهتر و کسب درآمد

حال و هوای آدما لحظه‌ای هستن، به این معنی که هر چقدر بیشتر به انرژی‌های منفی اجازه بدی که کنترل احساست تو رو در اختیار بگیرن، بیشتر احساس ناراحتی و افسردگی می‌کنی و اگر این جریان بیش از

حال و هوای آدما لحظه‌ای هستن، به این معنی که هر چقدر بیشتر به انرژی‌های منفی اجازه بدی که کنترل احساست تو رو در اختیار بگیرن، بیشتر احساس ناراحتی و افسردگی می‌کنی و اگر این جریان بیش از حد ادامه پیدا کنه کم کم به این نتیجه می‌رسی که انگار هیچ وقت نمی‌تونی از شر این احساس بد خلاص بشی.

اما چطور می‌تونی این انرژی‌های منفی رو از خودت دور کنی و به خوشحالی برسی؟ بهترین راهکار اینه که از بیرون شروع کنی، نه از درون.

در ۳۰ روز (یا کمتر) به خوشحالی دست پیدا کن

۱- تظاهر کن که خوشحالی (حتی اگر واقعا نیستی)

کارهایی که از بیرون انجام می‌دی روی درونت تاثیر داره. وقتی برای اولین بار یکی از عادت‌های خودت رو تغییر می‌دی، این کار رو به این خاطر انجام نمی‌دی که ازش لذت می‌بری. این کار رو انجام می‌دی چون عادتی که قبلا داشتی پیامدهای خوبی نداشته. اینکه وقتی حالت خوب نیست تظاهر کنی که حالت خوبه ممکنه عجیب به نظر برسه، ولی در طولانی مدت، این انرژی مثبتی که سعی می‌کنی به خودت تزریق کنی از درون هم حالت رو خوب می‌کنه.

۲- عادت‌های بد رو با عادت‌های خوب عوض کن

اگر عادت داری خوراکی‌هایی بخوری که از نظر غذایی ارزش کمی دارن، نباید خوردن خوراکی‌ها رو به طور کل متوقف کنی، بلکه بهتره به جای اون خوراکی‌های بی‌کیفیت خوراکی‌هایی بخوری که ارزش غذایی بالایی دارن. اینکه بخوای هر وقت افکار منفی به سراغت اومدن به افکار مثبت فکر کنی ممکنه اولش غیرطبیعی باشه ولی این کار به ذهنت کمک می‌کنه که تسلیم افکار منفی نشه و افکار مثبت رو جایگزین انرژی‌های منفی کنه. با این کار کم کم طرز فکرت هم تغییر می‌کنه و بهتر از قبل می‌شه.

۳- سعی کن بازخورد مثبتی روی چهره خودت داشته باشی

فرض کن امروز از دنده چپ از خواب بلند شدی. سعی کن با رویی گشاده و لبخندی دلچسب با افراد خانواده و دوستانت برخورد کنی. در این صورت اونا هم با روی خوش با شما رفتار می‌کنن و بهت انرژی مثبت می‌دن و تو هم با این انرژی مثبت حالت خوب می‌شه.

۴- خودت رو قبول داشته باش

تو بیشتر هر کس دیگه‌ای با خودت صحبت می‌کنی. بنابراین نحوه صحبت کردنت با خودت تاثیر خیلی زیادی روی خلق و خوی تو می‌ذاره. صبح رو با یه جمله خیلی خوب شروع کن، مثلا “من از اینکه سلامت هستم خیلی خوشحالم.” یا “من خیلی روی فرمم.” – نگو “خیلی روی فرم خواهم بود.” – اینطوری ناخودآگاه خودت رو آماده می‌کنی تا همون جمله‌ای که گفتی رو به حقیقت تبدیل کنه. در طول روز این جملات مثبت رو پیش خودت تکرار کن، مخصوصا زمانی که یه فکر منفی وارد ذهنت می‌شه.

۵- عقل و خردت رو افزایش بده

هر چیزی که اجازه می‌دی وارد مغز و روحت بشه شخصیت تو رو می‌سازه. یکی از آدم‌های موفق مورد علاقه خودت رو انتخاب کن و هر روز صبح یکی از جملاتش رو برای خودت تکرار کن. این کار طرز فکرت رو با اون جمله همسان می‌کنه. اگر اون جمله جنبه‌های عمل‌گرا هم داره، پس سعی کن در طول روز اون جمله رو به کار ببندی. همین که جملات آدم‌های موفق رو پیش خودت تکرار کنی، در واقع ذهن و روحت رو آماده می‌کنی تا درست مثل همون آدم‌های موفق زندگی کنی.

۶- تاثیرات منفی رو از خودت دور کن

دوستان یا حتی افراد خانواده می‌تونن احساسات بد و منفی رو درون تو روشن کنن. این فقط خود تو هستی که می‌تونی احساسات خودت رو کنترل کنی، پس اجازه نده این احساسات بد کنترل تو رو در دست بگیرن. این ارتباطات منفی می‌تونن تلاش‌های تو برای رسیدن به خوشحالی رو خنثی کنن. اگر نمی‌تونی به طور کامل از دست افراد منفی خلاص بشی، سعی کن کمتر سر راه‌شون سبز بشی.

وقتی این نکات رو توی زندگی خودت به کار بردی ممکنه اولش تغییرات کمی سطحی به نظرت بیاد، ولی اگر به راهت ادامه بدی در عرض ۲۰ تا ۳۰ روز در ناخودآگاه خودت تغییرات مثبتی رو تجربه خواهی کرد.

همه ما هر از گاهی با افکار منفی دست و پنجه نرم می‌کنیم. اگر بخوایم صادقانه به موضوع نگاه کنیم، ما هیچ وقت نمی‌تونیم به طور کامل از شر افکار و انرژی‌های منفی خلاص بشیم. ولی وقتی میزان افکار منفی خودت رو کاهش بدی و اونا رو با انرژی‌های مثبت عوض کنی خواهی دید که کم کم بینش مثبت‌تری نسبت به زندگی پیدا می‌کنی و حالت هم بهتر و بهتر می‌شه.

برچسب ها زندگی , خوشحالی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 1395/03/15 زمان : 13:11 بازدید : 204 نویسنده : انیم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 7,397
  • بازدید کلی : 83,550